اتباع آمریکایی و انگلیسی با 16 پرواز ویژه از پاکستان خارج می شوند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دولت پاکستان از برنامه ریزی برای خارج کردن اتباع آمریکایی و انگلیسی با 16 پرواز ویژه اطلاع داد و مرحله اول را نیز شروع کرد.

اتباع آمریکایی و انگلیسی با 16 پرواز ویژه از پاکستان خارج می شوند

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ فلش و سلفی به نقل از داون نیوز، اولین مرحله از پروازهای ویژه ای که قرار است اتباع آمریکا و انگلیس را از پاکستان خارج کند شروع شد.

طبق اعلام دولت پاکستان اتباع این دو کشور به وسیله فرودگاه های لاهور و اسلام آباد خاک پاکستان را ترک نموده و به کشورشان باز خواهند گشت.

قرار است مسافران انگلیسی با پروازهای شرکت هواپیمایی پاکستان موسوم به پی آی ائی به لندن سفر نمایند.

از سوی دیگر حدود 2 هزار و 200 آمریکایی که در پاکستان هستند نیز با 6 پرواز ویژه روانه واشنگتن خواهند شد.

دولت آمریکا در این خصوص اعلام نموده است: هیچ کدام از اتباع آمریکایی که خاک پاکستان را ترک می نمایند دیپلمات نیستند و همه آنها به دلایلی غیردیپلماتیک راهی پاکستان شده بودند.

پاکستان ضمن ارسال نامه ای به دولت های انگلیس و آمریکا اعلام نموده است: این آخرین مرحله پروازهای ویژه است که اجازه خارج شدن از پاکستان را پیدا می نمایند و تمام اتباع این دو کشور که قصد ترک خاک پاکستان را دارند باید توسط این پروازها به کشورشان بازگردند.

این در حالی است که دولت اسلام آباد امروز دستور داد تمام پروازهای داخلی و خارجی همچنان لغو بمانند. تعطیلی فرودگاه های پاکستان حداقل تا 11 روز دیگر ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر دولت پاکستان در حال بازگرداندن اتباع خود از کشورهای مختلف است تا به امروز هزاران پاکستانی را به کشورشان بازگردانده است.

زائرین پاکستانی که در شهرهای قم و مشهد حضور دارند همچنان منتظر برنامه ریزی دولت پاکستان برای معین زمان بازگشت به کشورشان هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اتباع آمریکایی و انگلیسی با 16 پرواز ویژه از پاکستان خارج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتباع آمریکایی و انگلیسی با 16 پرواز ویژه از پاکستان خارج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید