اصلاح تفاوت قیمت کتاب ها در طرح های فصلی لازم است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، توحید نام آور مدیر کتاب فروشی کتاب آفتاب در گفت وگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی درباره اجرای طرح های فصلی موجب استقبال مخاطبان می گردد، عنوان نمود: در طول دوره های مختلف شاهد بودیم زمان هایی که تبلیغات بیشتر بوده و درباره طرح پوستر و اطلاع رسانی خوبی اجرا شده است، مردم بیشتر به کتاب فروشی آمده اند؛ اما در دور ه هایی که کمتر صحبت شده مراجعه کمتر شده است.

اصلاح تفاوت قیمت کتاب ها در طرح های فصلی لازم است

وی با بیان اینکه طرح های فصلی برای اهالی نشر به خصوص کتاب فروشان نسبت به بسیاری از طرح های یارانه ای خوب و کارگشا بوده است، ادامه داد: یکی از مسائلی که ما با آن روبرو هستیم، این است که مردم از برگزاری آن آگاه نیستند و با وجود اینکه به باشگاه مشتریان خود پیامک می فرستیم یا در سایت و صفحات مجازی زمان طرح را اعلام می کنیم؛ اما خیلی ها آگاهی ندارند.

نام آور اضافه کرد: حدود سه سال است که در طرح های فصلی حضور داریم؛ اما مشکل ما مبلغ اعتبار این طرح است که طی دوره های مختلف کم بوده و موجب شده است که در جلب مشتری با مشکل روبرو شویم.

وی با بیان اینکه سقف خرید افراد بر اساس کد ملی نیز با توجه به قیمت کنونی کتاب پایین است و بهتر است که افزایش داشته باشد، گفت: بخش عمده مشتریان ما بچه ها و نوجوانان هستند که به همراه خانواده ها می آیند و زمانی که متوجه اجرای طرح می شوند با استفاده از تخفیف ها میزان خریدشان بیشتر می گردد.

نام آور همچنین تغییر قیمت کتاب ها یکی از مسائل جدی کتاب فروشان در زمان اجرای طر ح های فصلی است، گفت: ما چون هم باید در سیستم و هم برای کتاب فروشی دو فاکتور صادر کنیم، فرایند زمان گیر است؛ از سوی دیگر تغییر قیمت پشت جلد و داخل سامانه نیز به مسائل ما اضافه می نماید.

به گفته وی، در این دوره برای بخش عمده کتاب ها قیمت پشت جلد و قیمت سایت تفاوت داشت و اگر زمینه ای برای اصلاح و تغییر قیمت ها قبل از شروع طرح وجود داشت، خیلی بهتر بود و سرعت کار را افزایش می داد.

بهارانه 1400 -که از دوشنبه 17 خرداد شروع شده است- به مدت یک هفته تا 23 خردادماه برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اصلاح تفاوت قیمت کتاب ها در طرح های فصلی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح تفاوت قیمت کتاب ها در طرح های فصلی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید