تبریز، شعار بازیکن بی غیرت در تبریز و پرتاب جایگاه به زمین، درگیری فیزیکی طرفدار تراکتورسازی با شجاعی و دژاگه

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در سرانجام دیدار تیم های تراکتورسازی و پیکان یکی از طرفداران با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

تبریز، شعار بازیکن بی غیرت در تبریز و پرتاب جایگاه به زمین، درگیری فیزیکی طرفدار تراکتورسازی با شجاعی و دژاگه

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (آدینه) با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان بازنده شد که این نتیجه با اعتراض شدید طرفداران این تیم روبرو شد.

پس از انتها بازی، یکی از طرفداران تراکتورسازی در اعتراض به نحوه بازی تیمش به داخل زمین رفت و با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کرد. این طرفدار، کاپیتان تراکتورسازی را هل داد که بلافاصله مأموران حاضر در استادیوم او را دستگیر کردند. اشکان دژاگه در روبرو با این اتفاق به سمت طرفدار تراکتورسازی رفت و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد.

طرفداران تراکتورسازی پس از انتها بازی حاضر به ترک استادیوم نشدند و با شکستن جایگاه ها و پرتاب آنها به داخل زمین شعار بازیکن بی غیرت نمی خواهیم، نمی خواهیم سر دادند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از صحبت کوتاه با طرفداران به سمت رختکن این تیم رفت.

دو دستگی در بین طرفداران در حمایت از تراکتورسازی به وجود آمده و تعدادی از آنها معتقدند که همچنان باید از تیم خود حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تبریز، شعار بازیکن بی غیرت در تبریز و پرتاب جایگاه به زمین، درگیری فیزیکی طرفدار تراکتورسازی با شجاعی و دژاگه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، شعار بازیکن بی غیرت در تبریز و پرتاب جایگاه به زمین، درگیری فیزیکی طرفدار تراکتورسازی با شجاعی و دژاگه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید