تیم گل گهر سیرجان به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ برتر احتیاج به حمایت دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر سیرجان نماینده استان و جنوبشرق کشور در لیگ برتر فوتبال است و احتیاج به احترام و حمایت مردم، طرفداران و رسانههای این خطه از ایران دارد.

تیم گل گهر سیرجان به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ برتر احتیاج به حمایت دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، وینگو بگوویچ شامگاه دوم مهرماه در نشست پیش از مسابقه با تیم صنعت نفت آبادان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که فردا در سیرجان برگزار می گردد، اضافه نمود: تیم گل گهر فردا بازی سنگینی با تیم صنعت نفت آبادان که تیم قدرتمندی بوده و عملکرد خوبی داشته، دارد و در این بازی از وجود 4 بازیکن تیم به دلیل مصدومیت بی بهره است.

وی تاکید نمود: البته تمامی بازیکنان تیم گل گهر و افرادی که جایگزین این 4 بازیکن می شوند، برای نمایش بهترین عملکرد و بازی خوب تمام کوشش خود را خواهند کرد.

بگوویچ اظهار کرد: همه باید شکیبا باشیم و از تیم گل گهر که همیشه سعی دارد کیفیت خود را ارتقا دهد حمایت کنیم و انتظارات منطقی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هر بازی برای مان یک بازی جدید و امتحان است که با کوشش برای برد پیش می رویم اما هیچ مسابقه ای در فوتبال قابل پیش بینی نیست.

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان امشب در نشست خبری پیش از مسابقه حضور نیافت.

تیم گل گهر سیرجان در سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا ساعت 17 در استادیوم امام علی (ع) سیرجان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم گل گهر سیرجان به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ برتر احتیاج به حمایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم گل گهر سیرجان به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ برتر احتیاج به حمایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید