جامپائولو: بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند، میلان باید به بازی در سطحی متفاوت عادت کند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، فوتبال جهان- سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود شکست تیمش مقابل بنفیکا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

جامپائولو: بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند، میلان باید به بازی در سطحی متفاوت عادت کند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مارکو جامپائولو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در تورنمنت محبت آمیز جام قهرمانان بین المللی در استادیوم ژیلت واقع در ایالت ماساچوست آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب بنفیکا شد، پس از این بازی به سایت رسمی باشگاه میلان گفت: نتیجه بازی نشانگر اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد، نبود و عملکرد تیمی ما را نشان نداد.

وی اضافه کرد: چیزی که از تیمم در این بازی دیدم را دوست داشتم. از حیث نوع بازی ای که از خود ارائه دادیم، برای من این شکست نبود. ما بازی هجومی از خود ارائه کردیم و سعی کردیم بازی را در تحت کنترل خود داشته باشیم. بازیکنانم عالی کار کردند و انتظاراتم را برآورده کردند. این اولین گام بود و نسبت به بازی اول مان خیلی بهتر کار کردیم. ما چه زمانی که صاحب توپ بودیم، چه توپ در اختیارمان نبود، خیلی خوب کار کردیم.

سرمربی میلان در بخش پایانی صحبت هایش اعلام نمود: میلان باید به بازی در سطحی متفاوت عادت کند. این موضوع البته احتیاج به زمان دارد تا بازیکنان با سیستم بازی جدید وفق پیدا نمایند. ما موقعیت های زیادی روی دروازه بنفیکا خلق کردیم و حرکات هجومی زیادی را ترتیب دادیم. بابت اینکه نتوانستیم در این بازی گلزنی نکنیم، نگران نیستم. ما اشتباهات خودمان را مرور و برای برطرف آنها کوشش خواهیم کرد تا بازی های بهتری ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جامپائولو: بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند، میلان باید به بازی در سطحی متفاوت عادت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامپائولو: بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند، میلان باید به بازی در سطحی متفاوت عادت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید