حدود 3000 زندانی از زندان های سریلانکا آزاد شدند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، هم زمان با تشدید کوشش های سریلانکا برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، نزدیک به 2900 زندانی از زندان های پرجمعیت این کشور آزاد شدند.

حدود 3000 زندانی از زندان های سریلانکا آزاد شدند

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سریلانکا از 20 مارس امسال میلادی تحت یک منع آمد و شد سراسری قرار گرفته است. تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در سری لانکا به 166 تن افزایش یافته و پنج تن نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از دفتر ریاست جمهوری سریلانکا، از 17 مارس امسال میلادی 2961 زندانی به قید وثیقه آزاد شده اند.

زندان های سریلانکا شدیدا پر جمعیت است و دفتر ریاست جمهوری این کشور اظهار داشت، در حال حاضر بیش از 26 هزار تن در زندان های سراسر این کشور زندانی هستند در حالی که ظرفیت معمول این زندان ها کمتر از 10 هزار تن است.

ماه گذشته در جریان درگیری زندانیان با نگهبانان، دو زندانی کشته و شش تن دیگر زخمی شدند و بعضی دیگر از زندانیان نیز در جریان اعتراضی علیه برنامه های سفت و سخت جدید برای کنترل شیوع ویروس کرونا کوشش کردند تا فرار نمایند.

این اعتراض زندانیان پس از آن صورت گرفت که دولت سریلانکا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دیدار ها را ممنوع نمود. دیدار نمایندگان معمولا به هنگام دیدار با زندانیان غذاهای خانگی برای آن ها می آورند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "حدود 3000 زندانی از زندان های سریلانکا آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 3000 زندانی از زندان های سریلانکا آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید