حمله هامان به یواخیم لو برای کنار گذاشتن 3 بازیکن بایرن از تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان از تصمیم یواخیم لو برای کنار گذاشتن سه بازیکن اصلی خود از ترکیب مانشافت متعجب شده است.

حمله هامان به یواخیم لو برای کنار گذاشتن 3 بازیکن بایرن از تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، یواخیم لو روز سه شنبه به طور رسمی بیان کرد توماس مولر 29 ساله، ژروم بواتنگ 30 ساله و متس هوملس 30 ساله دیگر جایی در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان ندارند و از زحماتی که آنها در سال های اخیر برای مانشافت کشیده اند، تشکر کرد.

دیتمار هامان که به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال با شبکه تلویزیونی اسکای همکاری می نماید، در مورد تصمیم عجیب یواخیم لو به این شبکه گفت: وقتی این خبر را خواندم، نمی توانستم باورش کنم. فکر می کنم اتفاقی باید افتاده باشد. اگر قرار بود این سه بازیکن از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شوند، درستش این بود که بعد از جام جهانی 2018 این اتفاق می افتاد و مردم هم این تصمیم را درک می کردند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان توضیح داد: اگر بعد از جام جهانی این اتفاق می افتاد، بازیکنان موردنظر می رفتند و روی تیم باشگاهی خود تمرکز می کردند، اما حال در ماه مارس وقتی چنین اتفاقی می افتد آن هم در چنین مقطع حساسی از فصل که این بازیکنان بازی های مهمی در تیم باشگاهی شان در پیش دارند، کنار آمدن با این موضوع دیگر آسان نیست. من نمی توانم این تصمیم یواخیم لو را درک کنم. هر سه بازیکن - مولر، بواتنگ و هوملس - سزاوار چنین رفتاری نبودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله هامان به یواخیم لو برای کنار گذاشتن 3 بازیکن بایرن از تیم ملی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هامان به یواخیم لو برای کنار گذاشتن 3 بازیکن بایرن از تیم ملی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید