خبرنگاران پاسخگویی شهرداری تهران به سوالات شهروندان در مورد کرونا

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تهران-خبرنگاران- اداره کل سلامت شهرداری تهران برای تسریع فرایند اطلاع رسانی و شبکه سازی ارتقای سواد سلامت شهفرایندان و کارکنان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به سوالات آنان به صورت برخط پاسخ می دهد.

خبرنگاران پاسخگویی شهرداری تهران به سوالات شهروندان در مورد کرونا

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با توجه به افزایش سرعت بالای انتقال ویروس کرونا و میزان شیوع روز افزون آن، برنامه ریزی هایی برای ارائه پاسخ های تخصصی در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا از طریق اداره کل سلامت صورت گرفته است.

بر اساس ضرورت اطلاع رسانی و آموزش در ارتقای سطح سواد سلامت شهروندان و فرهنگسازی در سطح جامعه برای رعایت نکات بهداشتی با هدف خودمراقبتی و ارتقای سلامت خود و دیگران، سامانه پرسش و پاسخ در خصوص بیماری کرونا در پرتال اینترنتی و اینترانتی شهرداری تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بارگذاری شده است.

شهروندان می توانند از طریق مراجعه به آدرس Tehran.ir و کارمندان شهرداری تهران سوالات خود را از طریق سایت Tehran.ir مطرح کنند.

همچنین اداره کل شهرداری تهران، خدمات مشاوره و روانشناختی داوطلبانه را به صورت تلفنی با هدف مدیریت و کاهش استرس شهروندان در مواجهه با بیماری کرونا ارائه می کند.

در حال حاضر 65 نفر از مشاوران و روانشناسان داوطلب و دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی آماده ارائه خدمت برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان به ویژه سالمندان، افراد دارای معلولیت و افراد دارای بیماری های زمینه ای هستند.

اسامی و شماره تماس مشاوران و روانشناسان داوطلب در اختیار تمامی خانه های سلامت 352 محله پایتخت قرار گرفته است و شهروندان می توانند ضمن ارتباط تلفنی با سرای محله ها با این افراد مرتبط شوند.

اطلاعات تمامی خانه های سلامت شهر تهران و محتواهای آموزشی در خصوص نحوه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا بر روی سایت اداره کل سلامت شهرداری تهران به نشانی https://salamat.tehran.ir قابل دسترس است.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز در ایران 16 هزار و 169 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد، 5 هزار و 389 نفر بهبود یافته و 988 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سهم استان تهران از کل مبتلایان به ویروس کرونا به 4 هزار و 47 نفر می رسد که بالاترین رقم در کشور است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پاسخگویی شهرداری تهران به سوالات شهروندان در مورد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاسخگویی شهرداری تهران به سوالات شهروندان در مورد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید