خشم نیمار از رفتار داور

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مهاجم پاری سن ژرمن از رفتار داور دیدار برابر ناپولی به شدت عصبانی شد و آن را نامناسب دانست.

خشم نیمار از رفتار داور

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از آس، پاری سن ژرمن دیشب یک فرصت طلایی را برای بالاتر قرار دریافت از ناپولی و لیورپول در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. این تیم برابر ناپولی به تساوی یک بر یک دست یافت. PSG پس از انتها هفته چهارم در رتبه سوم نهاده شد و در دو بازی باقی مانده کار سختی برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

این نتیجه خوشایند نیمار قرار نگرفت. مهاجم برزیلی در حالی زمین را ترک کرد که به شدت از داور عصبانی بود. بازیکن پاری سن ژرمن گفت: در این لحظه صحبت کردن سخت است اما نتیجه خوبی کسب نکردیم. برای پیروزی به میدان رفته بودیم. تیم ما نباید به تساوی فکر کند. تنها باید به پیروزی فکر کنیم. اگر بازی مساوی می گردد نباید با رضایت زمین را ترک کنیم. من از نتیجه راضی نیستم. با عصبانیت به خانه بازخواهم گشت. خیلی عصبانی هستم. می خواستیم پیروز شویم. بازی با تساوی به انتها رسید.

نیمار از این که داور یک پنالتی به نفع تیمش اعلام نکرد عصبانی است. او در این باره اظهار کرد: درباره اشتباهاتی که مرتکب می شویم شکایتی وجود ندارد. داور یک انسان است و می تواند اشتباه کند. با این حال پنالتی کاملا آشکار بود. او رفتار مناسبی با بازیکنان نداشت و به آن ها بی احترامی کرد. به همین خاطر کنترلم را از دست دادم و حرف هایی بین ما رد و بدل شد. او باید به همه بازیکنان احترام بگذارد. من به خاطر رفتارم جریمه شدم. امیدوارم کسانی که در مقام های بالاتر قرار دارند این موضوع را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خشم نیمار از رفتار داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم نیمار از رفتار داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید