خیلی ها نمی خواهند ما قهرمان شویم، بازی آسانی مقابل استقلال داشتیم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم البته مقابل فولاد در اهواز، هر بلایی که خواستند سرِ ما درآوردند و کاری کردند که ما بازی را واگذار کنیم.

خیلی ها نمی خواهند ما قهرمان شویم، بازی آسانی مقابل استقلال داشتیم

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی ها به دنبال این هستند تا ما سال جاری به قهرمانی دست پیدا نکنیم ولی ما تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم یکبار دیگر جام را بالای سر ببریم.

حسینی در مورد عملکرد استقلال خوزستان اضافه نمود: ما بازی آسانی مقابل این تیم داشتیم اما متأسفانه دقایقی بازی گره خورد و یک پنالتی هم به سودِ ما گرفته نشد، درحالی که ما توانستیم در نیمه دوم با دو گلی که به ثمر رساندیم، بازی را با پیروزی به انتها برسانیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوری گفت: متأسفانه آقای اصفهانیان صحبت هایی را می نماید که شرایط به هم می ریزد. در چند بازی گذشته، داوری علیه ما بوده اما خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی به انتها برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه هایی که باشگاه ها صادر می نمایند، گفت: من در این مورد صحبتی ندارم و حرفی نمی زنم.

حسینی در انتها اظهار داشت: با تمام اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ می دهد، ما متحد هستیم تا در انتها به قهرمانی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خیلی ها نمی خواهند ما قهرمان شویم، بازی آسانی مقابل استقلال داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی ها نمی خواهند ما قهرمان شویم، بازی آسانی مقابل استقلال داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید