دستگاه های خدماتی برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، علی وارسته بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که فرمانداری شهرستان رودسر برگزار گردید، گفت: تشکیل این جلسه به معنای بحرانی بودن شرایط جوی نیست بلکه در راستای نیازسنجی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و آمادگی کامل آنها برای خدمات رسانی به مردم در مواقع لازم است.

دستگاه های خدماتی برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشند

وی با اشاره به نقش اعضای شوراهای شهر و روستا در شناسایی و یاری به حل مسائل مردم، اضافه نمود: اعضای شورا باید در مدیریت بحران و تامین امنیت به سایر دستگاه های اجرایی یاری نمایند.

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه باید همه دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار باشند، گفت: باید بتوانیم با برنامه ریزی، تعامل و همکاری در کم ترین زمان بحران را مدیریت کنیم.

وی تأکید کرد: باید اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات آب شرب شهری و روستایی، آماده بودن ماشین آلات راه و شهرسازی و شهرداریها و پایگاههای اورژانس انجام گردد.

وارسته خواهان اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین سوخت جایگزین نانوایی های دوگانه سوز، مرغداری ها و کارخانجات، ادامه داد: باید برنامه ریزی لازم در این زمینه از هم اکنون انجام گردد.

550 واحد مسکونی در سیل مهرماه رودسر خسارت وارد شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر نیز در ادامه با اشاره به اقدامات اجرا شده از سوی این نهاد برای برآورد و شناسایی میزان خسارت سیل مهرماه امسال در این شهرستان، اظهار کرد: در سیل اخیر بسیاری از ابینه ها و واحدهای مسکونی دچار خسارت شدند.

امیرکبیر حبیبی اضافه نمود: براساس کارشناسی های اجرا شده بیش از 550 واحد مسکونی در سیل اخیر آسیب دیده است.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه 5 میلیارد تومان میزان خسارت وارد به این واحدها است، گفت: تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان به صورت حساب آسیب دیدگان واریز شده است.

وی اضافه نمود: برای 5 خانوار آسیب دیده در سیل کاکرود 34 میلیون تومان یاری معیشتی پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستگاه های خدماتی برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های خدماتی برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید