دلیل انتخاب زودهنگام سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2020، پیش بینی صعود 5 تا 7 پله ای

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک دلیل انتخاب زودهنگام سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2020 توکیو را بیان کرد.

دلیل انتخاب زودهنگام سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2020، پیش بینی صعود 5 تا 7 پله ای

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، بر اساس پیشنهاد رئیس کمیته ملی پارالمپیک و مصوبه هیئت رئیسه و اجرایی این کمیته، هادی رضایی به عنوان سرپرست ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 انتخاب و ابلاغ وی صادر شد. این انتخاب در حالی اجرا شده که نزدیک به 19 ماه تا شروع پارالمپیک 2020 توکیو باقی مانده است.

مسعود اشرفی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک در این باره به خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی گفت: یک برنامه چهار ساله را پس از خاتمه المپیک 2016 ریو در نظر گرفتیم که بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برش میانی آن بود در نهایت این برنامه به پارالمپیک 2020 توکیو ختم می گردد. بازی های آسیایی جاکارتا به خاتمه رسید و نتایج آن نیز معین شد و حالا در ادامه روندی که برنامه ریزی نموده ایم، باید ادامه فعالیت مان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک موضوعاتی مطرح می گردد که سرپرست کاروان باید در جریان همه جزئیات باشد تا بتواند برنامه ریزی لازم برای امور مختلف را انجام دهد. بنابراین انتخاب سرپرست کاروان یک الزام در روند ستاد عالی بازی ها بود که صورت گرفت.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از اهداف در نظر گرفته شده ارتقای رنکینگ کاروان ایران در پارالمپیک 2020 توکیو است. ایران در پارالمپیک 2016 ریو با 8 طلا، 9 نقره و 7 برنز رتبه پانزدهم را کسب کرد، اما پیش بینی نموده ایم که باید در پارالمپیک 2020 به رتبه ای از میان 8 تا 10 برسیم و این موضوع در ستاد عالی بازی ها هم هدف گذاری شده است.

اشرفی مطرح کرد: رسیدن به چنین صندلیی سخت است، اما اردوها و مسابقات اعزامی طبق پیش بینی ها جلو خواهد رفت. امیدواریم همانطور که در بازی های آسیایی از رتبه چهارم به سوم رسیدیم، با یک برنامه ریزی خوب و اجرای مناسب بتوانیم در پارالمپیک ارتقای صندلی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل انتخاب زودهنگام سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2020، پیش بینی صعود 5 تا 7 پله ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل انتخاب زودهنگام سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2020، پیش بینی صعود 5 تا 7 پله ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید