روسیه قانونی بودن اقدامات بی بی سی را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سازمان تنظیم مقررات رسانه ای روسیه امروز، جمعه از آنالیز تطابق فعالیت های شبکه بی بی سی با قوانین روسیه اطلاع داد.

روسیه قانونی بودن اقدامات بی بی سی را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سازمان تنظیم مقررات رسانه ای روسیه اظهار داشت که با آنالیز فعالیت های شبکه خبری بی بی سی و وبسایت های اینترنتی آن، قانونی بودن اقدامات آن بر مبنای قوانین روسیه را مشخص خواهد نمود.

این سازمان این اقدام را واکنشی به فشار انگلیس بر یک شبکه تلویزیونی روسی توصیف نموده است.

سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه های گروهی روسیه در بیانیه ای اظهار کرد، این آنالیز ها واکنش روسیه به اظهارات سازمان تنظیم مقررات انگلیس موسوم به آفکام درباره قانون شکنی شبکه راشاتودی در برخی اخبار و برنامه های خود است.

سازمان تنظیم مقررات رسانه ای روسیه اظهار کرد: نتیجه آنالیز های ما به طور جداگانه اعلام خواهد شد.

آفکام پنجشنبه اظهار داشت که اعمال برخی تحریم ها علیه راشاتودی را در نظر دارد. تامین مالی شبکه راشاتودی از سوی روسیه صورت می گیرد.

راشاتودی یافته های آفکام را تکذیب و اظهار نموده است که آفکام توضیحات این شبکه را نادیده گرفته و حقوق آن را رعایت ننموده است.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشاتودی امروز، جمعه در پیامی توییتری اظهار کرد، آفکام قصد دارد مجوز پخش این شبکه در انگلیس را لغو کند.

رسانه های دولتی روسیه در روزهای اخیر از بی بی سی انتقاد نموده و آن را به کوشش برای اثبات دروغین دست داشتن مسکو در اعتراضات خیابانی فرانسه متهم نموده است.

روسیه این ادعا را تکذیب می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روسیه قانونی بودن اقدامات بی بی سی را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه قانونی بودن اقدامات بی بی سی را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید