سیمئونه: از نتیجه دربی چندان راضی نیستیم، اعتراض طرفداران به تعویض فلیکس طبیعی بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از تقسیم امتیازات در مصاف خانگی با رئال مادرید چندان رضایت ندارد.

سیمئونه: از نتیجه دربی چندان راضی نیستیم، اعتراض طرفداران به تعویض فلیکس طبیعی بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از تساوی خانگی شب گذشته (شنبه) مقابل رئال مادرید در هفته هفتم لالیگای اسپانیا به وبلاگ فلش و سلفی گفت: نتیجه؟ خیلی شیرین نیست. بازی پرفشاری بود. این موضوع از ابتدای مسابقه با دیدن آرایش تیم ها معین بود. در نیمه اول ما تسلط بیشتری بر بازی داشتیم اما در سرانجام مسابقه نتوانستیم راهی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنیم. در نیمه دوم کریم بنزما یک موقعیت جدی داشت که توسط اوبلاک مهار شد.

سیمئونه درباره عملکرد توماس در دربی گفت: من به توانایی های او ایمان دارم و از بازی او بسیار راضی ام. می خواستم که این ثبات را در بازی اش ببینم. او یکی از بازیکنانی است که حضورش در ترکیب باعث ایجاد ثبات در بازی تیم می گردد.

طرفداران اتلتیکومادرید به تصمیم سیمئونه برای تعویض ژوائو فلیکس اعتراض کردند و این را با سوت های خود نشان دادند.

سیمئونه در این باره نیز گفت: طبیعی بود اما من باید مراقب این پسر باشم چون او فقط 19 سال سن دارد. در یک مقطع از بازی من احساس کردم بهتر است که بازیکن پرانرژی تر را به میدان بفرستم. چیزی که ما امروز، فردا و در گذشته خواستیم این بود که ژوائو فلیکس با حضورش در ترکیب، باعث ارتقای سطح بازی مان گردد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو درباره اعتراض های مکررش به تصمیمات داور در کنار زمین مسابقه هم مطرح کرد: اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ می دهد همان جا هم می ماند. یاری داور می داند که چه اتفاقاتی رخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: از نتیجه دربی چندان راضی نیستیم، اعتراض طرفداران به تعویض فلیکس طبیعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: از نتیجه دربی چندان راضی نیستیم، اعتراض طرفداران به تعویض فلیکس طبیعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید