ضرر کرونا به برادران وارنر ، کریستوفر نولان به یونیورسال پیوست

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، کریستوفر نولان پس از 19 سال همکاری با برادران وارنر از آن ها جدا شد و فیلم بعدی اش را با یونیورسال می سازد.

ضرر کرونا به برادران وارنر ، کریستوفر نولان به یونیورسال پیوست

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فلش و سلفی به نقل از ددلاین، یونیورسال پیکچرز به اسم همکار نو فیلم بعدی کریستوفر نولان اعلام شد و فیلم بعدی که برمبنای فعالیت های رابرت اوپنهایمر و نقش او در ساخته شدن بمب اتم خواهد بود با امتیاز اقتصادی و توزیع فیلم به وسیله یونیورسال جلو می رود.

به گفته منابع فراوری این فیلم در فصل اول سال 2022 شروع می شود و چنانکه پیشتر گفته شد کیلین مورفی نقش کلیدی در فیلم خواهد داشت؛ هرچند هنوز در خصوص بازیگران فیلم چیزی قطعی نشده است.

سه گانه شوالیه تاریکی، تلقین، دانکرک و به تازگی تنت فیلم هایی از نولان بودند که با همکاری برادران وارنر ساخته شدند. شروع این همکاری به ساخت بی خوابی در سال 2002 باز می شود.

تصمیم جنجالی برادران وارنر برای پخش همه فیلم هایش در سال 2021 به وسیله اچ بی او مکس به مدت 31 روز همزمان با نمایش در سالن های سینما، عامل جدایی این کارگردان از این کمپانی بود.

فیلم نو را نولان همراه همسرش و، اما تامپسون که از شرکای قدیمی فراوری فیلم های نولان است در کمپانی خودشان سینکوپی اینک فراوری می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ضرر کرونا به برادران وارنر ، کریستوفر نولان به یونیورسال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر کرونا به برادران وارنر ، کریستوفر نولان به یونیورسال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید