فوتبال دنیا، قدردانی مکتوب رئیس فیفا از فرماندار سن پترزبورگ

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، فوتبال دنیا - جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا با ارسال نامه ای به فرماندار شهر سن پترزبورگ روسیه بابت میزبانی جام دنیای 208 فوتبال تقدیر کرد.

فوتبال دنیا، قدردانی مکتوب رئیس فیفا از فرماندار سن پترزبورگ

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، آندره کیبیتوف، دبیر سرویس رسانه ای فرمانداری شهر سن پترزبورگ در صفحه شخصی خود از دریافت نامه تقدیرآمیز رئیس فیفا از گئورگیا پولتاوچنکو بابت سازماندهی موفق دیدارهای جام جهانی 208 روسیه اطلاع داد.

وی در این رابطه گفت: جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا نامه ای به گئورگیا پولتاوچنکو، فرماندار سن پترزبورگ ارسال و در آن از او به خاطر سازماندهی و برگزاری موفق دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال در این شهر قدردانی کرد. رئیس فیفا در این نامه همچنین تاکید نمود که جام جهانی 2018 روسیه بهترین جام جهانی در تاریخ تاریخ بود. وی در بخشی دیگر از نامه ای جام جهانی 2018 روسیه را یک موفقیت بزرگ دانست.

در نامه تقدیرآمیز جیانی اینفانتینو از فرماندار شهر سن پترزبورگ آمده است: بدین وسیله می خواهم قدردانی صمیمانه خود را از شما بابت حمایت و میزبانی هفت دیدار جام جهانی 2018 فوتبال ابراز کنم. ما همچنین می خواهیم از تیم خودمان در روسیه، کمیته روسی سازماندهی جام جهانی 2018 ، داوطلبان افتخاری و تمامی کسانی که برای برگزاری این رقابت ها کوشش کردند قدردانی نماییم. جام جهانی 208 روسیه یک موفقیت بزرگ بود.

در ادامه این نامه اینفانتینو نوشت: اجازه بدهید تا از شما (فرماندار سن پترزبورگ) بابت پذیرش گرم و میهمان نوازی اعضای فیفا، تیم های شرکت کننده و تماشاگران توسط ساکنان و به ویژه جامعه فوتبال شهر سن پترزبورگ قدردانی کنم.

جام جهانی 2018 فوتبال برای نخستین بار در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه امسال در 12 استادیوم 11 شهر روسیه برگزار گردید و با قهرمانی فرانسه سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، قدردانی مکتوب رئیس فیفا از فرماندار سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، قدردانی مکتوب رئیس فیفا از فرماندار سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید