مراسم تجلیل از امنای اموال فرهنگی &ndash تاریخی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در مراسمی که در ذیحسابی و اداره کل امور اقتصادی سازمان برگزار گردید، از امنای اموال برتر مجموعه های فرهنگی - تاریخی سعدآباد، نیاوران، مجموعه ثبت جهانی کاخ گلستان و موزه ملی ایران، تقدیر به عمل آمد.

مراسم تجلیل از امنای اموال فرهنگی &ndash تاریخی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، این مراسم، به منظور تقدیر از امنای اموالی که در امر ثبت و ساماندهی اموال فرهنگی - تاریخی اقدامات شایسته و ارزنده ای به عمل آورده اند، برگزار گردید.

عل کریمی ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان میراث فرهنگی در این مراسم گفت: همان گونه که در حوزه آموزش و پرورش، مکلف و متعهد هستیم فرزندان این مملکت را که آینده سازان کشور هستند، به درستی پرورش دهیم، در رابطه با اموال فرهنگی - تاریخی نیز، هم به لحاظ وظیفه شغلی و هم عرق ملی، موظف هستیم نسبت به حفظ و نگهداری از این آثار، برای معرفی به آیندگان بکوشیم.

او اضافه کرد: همانا نگهداری حساب اموال مزبور که به وسیله ثبت و حسابدهی آنها به وزارت امور مالی و دارایی صورت می پذیرد، یکی از مهمترین ارکان صیانت از اموال فرهنگی - تاریخی است چرا که در صورت عدم اطلاع دستگاه نظارتی از آمار و اطلاعات دقیق این اموال، می تواند خدای ناکرده بستر سوء استفاده احتمالی را فراهم نماید.

محمد فرج اله زاده معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی نیز در مورد حساسیت و اهمیت کنترل های داخلی و اجرای صحیح فرآیندهای مربوط به ثبت اموال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به سایر دستگاه های دولتی صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات امنای اموال، دقت در صحت اطلاعات اموال فرهنگی - تاریخی به هنگام ثبت آنها را تأکید کرد.

الهام صالحی رئیس اداره اموال و اوراق بهادار ذیحسابی نیز، امنای اموال را سرمایه های انسانی سازمان و میراث بانان اصلی این مرز و بوم بر شمرد و عشق، علاقه، امانتداری و کوشش های بی شائبه شان را ستودنی خواند و از اینکه تمام کوشش خود برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی در راستای حفظ و حراست از مواریث فرهنگی - تاریخی میهن عزیزمان به کار گرفته اند صمیمانه سپاسگزاری کرد.

او گفت: رد پای طلایی امنای اموالی که خالصانه و صادقانه در راه خدمت به فرهنگ کهن این مرزو بوم گام های بلند و مؤثر برداشته اند، تا ابد باقی خواهند ماند.

در سرانجام این مراسم که با حضور مسئولان و کارشناسان ذیحسابی و اداره کل امور مالی سازمان بر پا گشت، با اعطای تقدیرنامه به امضای معاون محترم توسعه مدیریت سازمان، از 4 نفر امنای اموال محترم مجموعه های یاد شده قدردانی به عمل آمد.

منبع: میراث آریا

به "مراسم تجلیل از امنای اموال فرهنگی &ndash تاریخی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تجلیل از امنای اموال فرهنگی &ndash تاریخی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید