میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 معین می گردد، میزبانی به ایران می رسد؟

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، روز جمعه هفته جاری میزبان جام جهانی فوتسال 2020 معرفی خواهد شد؛ مسابقاتی که ایران یکی از نامزدهای میزبانی آن است.

میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 معین می گردد، میزبانی به ایران می رسد؟

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، جلسه کمیته اجرایی فیفا قرار است روز جمعه، 26 اکتبر (4 آبان) در شهر کیگالی رواندا برگزار گردد و اعضای این کمیته، درخصوص مسائل مختلفی به بحث و تبادل نظر می پردازند.

یکی از موضوعاتی که در این جلسه درباره آن بحث می گردد و برای کشورمان اهمیت زیادی دارد، انتخاب میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 است. ایران یکی از نامزدهای میزبانی این مسابقات است و با کشورهای ژاپن، نیوزیلند، لیتوانی و کاستاریکا در کسب میزبانی جام جهانی 2020 رقابت می نماید.

مسئولان فدراسیون فوتبال در دو سال گذشته، بارها از کوشش برای کسب میزبانی این رقابت ها سخن گفته اند و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم چندی پیش با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، درخصوص میزبانی جام جهانی 2020 گفت وگو کرد. علی کفاشیان: نمایندگان فیفا از امکانات کشورمان برای میزبانی جام جهانی فوتسال تمجید نموده اند گزارش فوتسال پلنت از زمان اعلام میزبان جام جهانی 2020 و رقابت ایران با 4 کشور دیگر کسب میزبانی جام جهانی فوتسال، یکی از محورهای مهم دیدار تاج با اینفانتینو

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 معین می گردد، میزبانی به ایران می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 معین می گردد، میزبانی به ایران می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید