هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرپرست معاونت گردشگری استان گلستان گفت: هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می گردد.

هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، احمد تجری سرپرست معاونت گردشگری استان امروز دوشنبه 26 شهریور 97 با اعلام این مطلب اضافه نمود: هفته گردشگری در استان گلستان با شعار گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک هم زمان با سراسر کشور از تاریخ 5مهرماه شروع می گردد.

او ادامه داد: توجه به حضور اقشار مختلف جامعه در راستای توسعه گردشگری و تلاش و تلاش همگانی برای رونق توسعه گردشگری در اولویت برنامه های استان است.

تجری اضافه نمود: در مرکز استان و شهرستان ها بالغ بر 97 برنامه تدوین شده برگزار خواهد شد که از مهم ترین آنها می توان به افتتاح اقامتگاه های بوم گردی ، زنگ گردشگری در مدارس استان ، برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران تاسیسات گردشگری و مسابقات نقاشی بچه ها در کاخ موزه گرگان و برج قابوس اشاره نمود.

سرپرست معاونت گردشگری استان گلستان افزود: غبار روبی گلزار شهدا در شهرستانها و حضور در نماز عبادی سیاسی آدینه و پاکسازی تفرجگاه ها با یاری و حضور سمن ها و همچنین توانمند سازی جوامع محلی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان گلستان است.

منبع: میراث آریا

به "هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید