ورود یکصد دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان عمومى پایتخت

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوس تازه نفس، طی مراسمى صبح فردا (12 آبان ماه) از سوى خودرو سازان داخلى تحویل و به ناوگان عمومى پایتخت وارد میشود.

ورود یکصد دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان عمومى پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فلش و سلفی، به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل، ترافیک شهردارى تهران؛ سید مناف هاشمىاز تحویل یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوس از سوى خودروسازان داخلی اطلاع داد و گفت: نخستین قرارداد شهردارى تهران با مجموعه خودروسازان داخلی به ثمر نشست و در مرحله نخست، این تعداد (یکصد دستگاه) از قرارداد 250 دستگاه اتوبوس، وارد چرخه ناوگان عمومى پایتخت میشود.

وی با بیان اینکه 150 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به جامانده طی سه ماه آینده از سوى خودروسازان تحویل میشود گفت: در شرایطی که با موضوع رعایت فاصله گذارى اجتماعى در کشور مواجهه هستیم حتما ورود اتوبوس هاى جدید تاثیر گذار خواهد بود.

معاون شهردار تهران تاکید نمود: اتوبوس هاى تازه نفس در مسیرهاى پرتراکم جمعیت و پر تردد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

هاشمى با بیان اینکه تا خاتمه سال جارى 2 قرارداد دیگر به وسیله کارخانجات داخلی پیگیرى و دنبال میشود، توضیح داد: تا خاتمه سال، 500 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را وارد چرخه ناوگان عمومى شهر خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل، ترافیک با بیان اینکه پیش از این وعده نموده بودیم تا خاتمه سال 1 هزار دستگاه اتوبوس خریدارى خواهیم کرد، گفت: تحقق این وعده نیازمند پرداخت سهم 82.5 درصدى دولت در تامین ناوگان عمومى است، حتی معتقدم اگر دولت 50 درصد سهم خرید اتوبوس را پرداخت کند، تحقق این وعده تا خاتمه سال ممکن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ورود یکصد دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان عمومى پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود یکصد دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان عمومى پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید