ویسی: ظالمانه بود اگر به ماشین سازی می باختیم، مغانلو برای ما نصف علی دایی است!

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، اگر تیمش در ملاقات مقابل ماشین سازی تبریز تن به شکست می دادند، نتیجه ای ناعادلانه رقم می خورد.

ویسی: ظالمانه بود اگر به ماشین سازی می باختیم، مغانلو برای ما نصف علی دایی است!

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از تبریز، عبدالله ویسی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز از حسین فرکی به خاطر ساختن این تیم خوب و شایسته تشکر می کنم. تیمی که این گونه بازی می نماید جایگاهش اینجا نیست. ما خوب بازی کردیم، ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم. با این حال بچه ها این انگیزه را داشتند که از دقیقه 80 به بعد بازی را مساوی کردیم. شاید ظالمانه بود این بازی را می باختیم. خدا را شکر می کنیم مساوی کردیم و دست پر برمی گردیم.

وی ادامه داد: ما در تمام دقایق بازی خوبی بودیم و حتی قبل از دریافت گل هم عملکرد خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم دست مان باز بود و تعویض کردیم که خدا را شکر مثمرثمر بود. این بازی بحث فنی نداشت و بیشتر بحث روحی بود. بازیکنان تعویضی هم پاس گل دادند، هم گل زدند و در تمام صحنه ها تأثیرگذار ظاهر شدند. در واقع تیم ما از نظر روانی شرایط خوبی داشت. گل دومی که ما دریافت کردیم روی ضدحمله بود، اما ما برای نباختن مصمم بودیم. بازیکنان هم خودشان را نشان دادند و توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه در زمان کم شناخت خوبی از بازیکنان تیمش به دست آورده است و اینکه با حضور شهریار مغانلو در خط حمله انتظار می رفت ارسال های بیشتری از پیکان ببینیم، گفت: این کاملاً درست است. تیمی که بازیکن قد بلند داشته باشد و استفاده کند، یک هنر است، اما ما نتوانستیم از این موضوع استفاده کنیم. باید روی ارسال ها تمرین و از حضور مغانلو استفاده کنیم. او فعلاً نصف علی دایی برای ماست، اما امیدواریم از این بازیکن بهتر استفاده کنیم.

ویسی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال سقوط یا بقای پیکان در لیگ برتر، گفت: قطعاً تیم پیکان در لیگ برتر می ماند و به رده های بالاتر جدول صعود خواهد نمود. مربیان زیادی می خواستند مربی پیکان شوند و اگر این تیم پتانسیل نداشت قطعا آنها نمی خواستند به پیکان بیایند.

وی راجع به اینکه آیا فکر می کرد بعد از دریافت گل دوم تیمش بتواند به بازی برگردد، گفت: زمانی که 2 بر صفر عقب بودیم با بچه ها صحبت کردیم و گفتم که ما نمی بازیم. کار بزرگی انجام دادیم و روی نیمکت هم گفتیم شکست نمی خوریم. خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ویسی: ظالمانه بود اگر به ماشین سازی می باختیم، مغانلو برای ما نصف علی دایی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: ظالمانه بود اگر به ماشین سازی می باختیم، مغانلو برای ما نصف علی دایی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید