پوگبا با رئال مادرید به توافق رسید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تهران- خبرنگاران- پل پوگبا ستاره فرانسوی با مسئولان باشگاه رئال مادرید بر سر قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به ازای هر فصل به توافق رسیده است.

پوگبا با رئال مادرید به توافق رسید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، روزنامه آ. اس اسپانیا روز شنبه نوشت: اوایل هفته جاری، دستمزد پوگبا به عنوان مانع اصلی انعقاد قرارداد با رئال مطرح شده بود؛ در واقع مبلغ مورد تقاضای پوگبا با توجه به دستمزد کنونی وی در یونایتد (17 میلیون یورو) به طور بالقوه می تواند وی را به پر در آمدترین بازیکن رئال تبدیل کند و تمام این موضوعات در حالی است که کهکشانی ها همیشه در رابطه با ایجاد تناسب و رعایت سلسه مراتب در پرداخت دستمزد مجموعه خود جانب احتیاط را رعایت نموده اند.

با این حال، طی 24 ساعت گذشته معین شده است که پوگبا با 2 میلیون یورو کمتر نسبت به الکسیس سانچر، سالیانه 10 میلیون یورو درآمد دارد که با توجه به درآمد گرت بیل (15 میلیون یورو) و سرخیو راموس (11.8 میلیون یورو) نمی تواند مشکل خاصی بر سر نهایی شدن این انتقال به وجود آورد.

پوگبا هم اکنون در کوشش است تا با تحت فشار قرار دادن یونایتد برای صدور رضایتنامه از رقم خوردن سناریویی تکراری مشابه آنچه در سال 2016 و در جریان انتقال وی از یوونتوس به یونایتد رخ داد، جلوگیری کند.

علاوه بر این، مرد فرانسوی تقریبا متقاعد شده است که شیاطین سرخ برای رقابت در جهت فتح عناوین برای فصل آینده قدم بر نداشته و در عین حال مشتاق است تا به زین الدین زیدان که همیشه تحسینی متقابل مابین آنان برقرار بوده، ملحق گردد.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

به "پوگبا با رئال مادرید به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا با رئال مادرید به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید