ژاپن موشک های پاتریوت خود را در اطراف توکیو مستقر کرد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران: ژاپن برای مقابله با حمله احتمالی از سوی کره شمالی رهیاب های موشکی خود را در اطرف توکیو مستقر کرد.

ژاپن موشک های پاتریوت خود را در اطراف توکیو مستقر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ فلش و سلفی به نقل از آسوشیتدپرس؛ ژاپن رهیاب های موشکی خود را در نقاط حساس توکیو مستقر کرد تا از هر جهت آماده رویارویی با خطرات ناشی از آزمایشات موشکی بالستیک کره شمالی باشد.

موشک های پاتریوت ژاپن که PAC-3 نامیده می شوند روز سه شنبه درمراکز فرماندهی وزارت دفاع ژاپن استقرار یافتند. این مراکز در نقاطی به مراتب دورتر از مرکز توکیو قرار دارند.

ژاپن پیش از آزمایشات موشکی کره شمالی اقداماتی مشابه را در دستور کار قرار داده است. البته مقامات این کشور معتقدند که این کشور تا زمانی که تهدیدی جدی را از سوی کره شمالی احساس نکند و از شلیک موشک های کره شمالی به خاک ژاپن اطمینان نیابد دست به اقدامی تهاجمی نخواهد زد.

تصور بر این است که کره شمالی موشک های بالستیک خود را به منظور پرتاب آزمایشی به ساحل شرقی خود منتقل کرده باشد. این اقدام اخیر کره شمالی تنش ها در شبه جزیره کره را افزایش داده است.

کره شمالی پیش از این تهدید کرده بود که برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا آماده است تا مواضع نظامی آمریکا در ژاپن را مورد هدف قرار دهد.

منبع: تسنیم

به "ژاپن موشک های پاتریوت خود را در اطراف توکیو مستقر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن موشک های پاتریوت خود را در اطراف توکیو مستقر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید