کریم بوستانی: بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز تعیین می گردد، هدفم یاری به استقلال خوزستان است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، کریم بوستانی، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان باشگاه به من گفته اند که کارم را ادامه دهم، اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

کریم بوستانی: بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز تعیین می گردد، هدفم یاری به استقلال خوزستان است

کریم بوستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اینکه آیا قرار است همچنان به عنوان سرمربی فعالیتش را در این تیم ادامه دهد، گفت: فعلاً که تمرینات تعطیل است، اما از روز شنبه کارمان را آغاز خواهیم کرد. باشگاه هم به من گفته است که کارم را ادامه دهم و در این صورت باید افرادی به کادر فنی اضافه شوند، چون به تنهایی نمی توان کار را جلو برد. در این مدت هم ایمان مبعلی به ما یاری کرد و زحمات زیادی کشید.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان سرمربی جدید بیاورند، آیا امکان دارد که در این تیم بماند، توضیح داد: فعلاً که چنین اتفاقی نیفتاده است و بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز معین خواهد شد. اگر هم مربی جدید بیاید باید دید که چه کسی انتخاب می گردد. در ضمن هر مربی حاضر نمی گردد با این شرایط سخت به استقلال خوزستان بیاید. هدف من یاری به استقلال خوزستان است و در این شرایط سخت فقط به عشق طرفداران این تیم کار می کنم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین گفت: برخی مربیان که کارنامه و سابقه مربیگری خاصی ندارند، دوست دارند به اینجا بیایند و برای خودشان کارنامه درست نمایند. اگر هم تیم نتیجه نگرفت می خواهند هزار بهانه بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریم بوستانی: بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز تعیین می گردد، هدفم یاری به استقلال خوزستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم بوستانی: بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز تعیین می گردد، هدفم یاری به استقلال خوزستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید