کواچ: بازیکنی مانند کیمیش کمتر یافت می شود، می توانستیم پیروز شویم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: از یک امتیاز دیدار مقابل لایپزیگ راضی نیستم، چون می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

کواچ: بازیکنی مانند کیمیش کمتر یافت می شود، می توانستیم پیروز شویم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نیکو کواچ پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل راسنبال لایپزیگ اعلام کرد با توجه به شرایط بازی، تیم او بازی خوبی انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: دیداری در سطح بالا و فوق العاده برای تماشاگران برگزار گشت. دریافت گل از روی نقطه پنالتی دقیقاً قبل از سوت پایان نیمه اول، ضربه سختی برای بایرن مونیخ بود. از یک امتیاز این دیدار راضی نیستم، چون می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. در نیمه اول، فوق العاده ظاهر شدیم. می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم، اما با از دست دادن توپ به راحتی یک گل دریافت کردیم. در نیمه دوم مسابقه شاهد بازی بازتر بودیم و دو تیم فرصت های بیشتری داشتند. در مجموع بایرن مونیخ، موقعیت های مناسب تری داشت.

شاید بازی با لایپزیگ، یکی از بهترین عملکردهای بایرن مونیخ از زمان آمدن من به این تیم بود.، وی با بیان این جمله اضافه نمود: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از این موضوع رضایت دارم، اما موافقم که این بازی زیبا در پایان دستاوردی برای ما نداشت. در پایان تیمی قهرمان می شود که بیش از بقیه به پیروزی برسد و به تیمی که زیباترین بازی ها را به نمایش می گذارد، جامی نمی دهند.

کواچ با تمجید از جاشوا کیمیش هم خاطر نشان کرد: کیمیش می تواند در هر پستی بازی کند. او بازیکن بسیار توانمندی است. بازیکنی شبیه او نه تنها در بوندس لیگا بلکه در سطح جهان، کمتر یافت می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کواچ: بازیکنی مانند کیمیش کمتر یافت می شود، می توانستیم پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: بازیکنی مانند کیمیش کمتر یافت می شود، می توانستیم پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید