کورتوا: ناواس برایم آرزوی موفقیت کرد، در کودکی الگویم ایکر کاسیاس بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دروازه بان رئال مادرید خاطرنشان کرد رابطه خیلی خوبی با دیگر دروازه بان تیمش دارد و او برایش آرزوی موفقیت کرد.

کورتوا: ناواس برایم آرزوی موفقیت کرد، در کودکی الگویم ایکر کاسیاس بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از آس، تیبو کورتوا در شب پیروزی 4 بر یک رئال مادرید مقابل لگانس نخستین بازی اش را با پیراهن سفیدپوشان انجام داد. دروازه بان بلژیکی مادرید پس از بازی گفت : در ابتدا باید خود را با تیم جدید وفق دهید. تمرینات خوب پیش می روند اما بازی ها قضیه دیگری است. زمانی که دیر به یک تیم می پیوندید خیلی سخت است خود را به ترکیب وارد کنید. شنبه لوپتگی به من خبر داد که در ترکیب اصلی برابر لگانس حضور خواهم داشت و من از این اتفاق خوشحال شدم.

او در ادامه اضافه نمود: کیلور ناواس برای من آرزوی موفقیت کرد. ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم. گاهی اوقات برخی ها به دنبال حاشیه سازی هستند اما ما قرار است با هم رقابت کنیم که این برای تیم خوب خواهد بود. کیکو کاسیا هم در این شرایط قرار گرفته است. ما سه دروازه بان خیلی خوب هستیم.

کورتوا در مورد گلزنی گیدو کاریو گفت : این اتفاق ها باعث از دست رفتن تمرکزم نمی گردد. پنالتی خوب زده شد اما دیگر ضربات را به خوبی مهار کردم. درباره بازی با پا نیز احساس خوبی داشتم.

دروازه بان بلژیکی به رویای خود اشاره نمود و گفت : از مدت ها پیش منتظر چنین روزی بودم تا در بهترین تیم دنیا بازی کنم. در دوران کودکی الگویم ایکر کاسیاس بود. در زمان حضورم در اتلتیکومادرید بازی در سانتیاگوبرنابئو خاص بود به خاطر جو و شور هوادارانش. با این حال بازی با پیراهن مادرید فوق العاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کورتوا: ناواس برایم آرزوی موفقیت کرد، در کودکی الگویم ایکر کاسیاس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: ناواس برایم آرزوی موفقیت کرد، در کودکی الگویم ایکر کاسیاس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید