یووه: به جذب پوگبا علاقه مندیم، ساری همیشه انتخاب اول ما بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، پاراتیچی مدیر اجرایی یووه می گوید: ما به جذب پوگبا علاقه مند هستیم. او بازیکن بزرگی است ولی باید توجه داشت که اکنون برای یونایتد بازی می ک

یووه: به جذب پوگبا علاقه مندیم، ساری همیشه انتخاب اول ما بود

یووه: به جذب پوگبا علاقه مندیم، ساری همیشه انتخاب اول ما بود

پل پوگبا سابقه 4 سال بازی برای یوونتوس را دارد و از همین باشگاه بود که به عنوان ستاره ای بزرگ به دنیای فوتبال معرفی گشت. او تابستان 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی به یونایتد، رکورد گران ترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد اما پس از سه فصل بازی در اولدترافورد، قصد جدایی دارد.

بسیاری او را نزدیک به رئال می بینند ولی در ایتالیا بر این اعتقادند که پوگبا بازگشت به یوونتوس را ترجیح می دهد.

فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی یووه، در نشست خبری امروز مائوریتزیو ساری و در مورد شایعات بازگشت پوگبا گفت: ما به جذب او علاقه مند هستیم. پوگبا بازیکن بزرگی است ولی باید توجه داشت که اکنون برای یونایتد بازی می کند.

پاراتیچی در مورد شایعه جذب آدرین رابیو، ستاره جوان پی اس جی گفت: رابیو را باشگاه های زیادی می خواهند. توجه ما تنها روی او نیست.

مدیر اجرایی یووه در مورد مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید بیانکونری هم گفت: ساری همیشه انتخاب اول ما بود. تلاش ما بر این بود تا به او ثابت کنیم واقعا خواهانش هستیم. ما ساری را فقط برای تغییر شکل بازی خودمان انتخاب نکردیم. زمانی به این نتیجه رسیدیم که آنتونیو کونته بهترین انتخاب است. سپس مکس آلگری را گزینه مناسبی برای یوونتوس تشخیص دادیم و حالا نوبت به ساری رسیده است. مربیان قبلی، توانایی های شان را به بهترین شکل در یوونتوس نشان دادند و از ساری نیز همین انتظار می رود. یوونتوس یک تیم برنده است. ما از ابتدا ایده های روشنی داشتیم ولی باید به چلسی احترام می گذاشتیم؛ چرا که ساری با این تیم تحت قرارداد بود. در نهایت از چلسی متشکریم که به ما اجازه امضای قرارداد با ساری را داد.

منبع: ایران ورزشی

به "یووه: به جذب پوگبا علاقه مندیم، ساری همیشه انتخاب اول ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه: به جذب پوگبا علاقه مندیم، ساری همیشه انتخاب اول ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید