32 میلیارد تومان در پروژه گازرسانی به روستاهای بیارجمند هزینه شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، علیرضا شریفی نژاد در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه طی هفتمین روز از دهه فجر مشعل گازرسانی در روستاهای بخش بیارجمند شاهرود روشن شد، ابراز داشت: در این طرح روستاهای دزیان، گیور، قلعه احمد و یزدو از نعمت گاز بهره مند شدند که توزیع عادلانه خدمات از جمله مهم ترین رویکرد این شرکت محسوب می گردد.

32 میلیارد تومان در پروژه گازرسانی به روستاهای بیارجمند هزینه شد

وی ضمن بیان اینکه در این پروژه سی کیلومتر شبکه داخلی اجراشده و 300 انشعاب گاز واحدهای مسکونی، فراوریی و کشاورزی در حال نصب است، افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه عملیات اجرای شبکه گاز روستای قلعه بالا نیز که در قالب همین پروژه در حال اجرا است، ابراز داشت: این طرح به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

شریفی نژاد ضمن بیان اینکه بهره برداری از پروژه های این شرکت علاوه بر ارتقای سطح رفاه ساکنان منجر به ایجاد رونق بخش فراوری و کشاورزی این منطقه نیز می گردد، توضیح داد: خوشبختانه با توجه به زیرساخت های فراهم شده پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: شرکت گاز استان سمنان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پذیرش متقاضیان بخش فراوری و صنعت و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال به گاز با آغوشی باز استقبال می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "32 میلیارد تومان در پروژه گازرسانی به روستاهای بیارجمند هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 میلیارد تومان در پروژه گازرسانی به روستاهای بیارجمند هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید