احمدی: منظورم از انتشار پست، توجه بیشتر بود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ملی پوش روئینگ سوار کشورمان گفت: من مخالف جایزه دریافت فوتبالیست ها نیستم و منظورم از پستی که منتشر کردم این است که به ما نیز باید توجه گردد.

احمدی: منظورم از انتشار پست، توجه بیشتر بود

به گزارش خبرنگار ، پریسا احمدی ملی پوش روئینگ سوار کشورمان که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در ماده روئینگ 2 نفره پیروز به کسب مدال برنز شد، امروز پستی در صفحه اجتماعی خودش منتشر کرد که با واکنش های زیادی همراه بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از دستان تاول زده زیر فشار پارو، نسبت به جوایز که به فوتبالیست های کشور در مقایسه با رشته های دیگر پرداخت می گردد و توجهی که به فوتبال وجود دارد، اما در روئینگ وجود ندارد اعتراض کرد.

احمدی در تبادل نظر با خبرنگار باشگاه وبلاگ فلش و سلفی در خصوص این اتفاق شرح داد: من مخالف جایزه دریافت فوتبالیست ها نیستم و منظورم از پستی که منتشر کردم این است که به ما نیز باید توجه گردد. من نمی گویم که چرا به آن ها پول داده شده است، خوب بالاخره آن ها نیز زحمت می کشند. اما ما نیز در رشته ورزشی خودمان در حال زحمت کشیدن هستیم و احتیاج داریم از طرف مسئولان دیده شویم و مورد حمایت قرار گیریم.

هنوز جوایز مسابقات آسیایی را دریافت نکرده ایم

او در خصوص جوایزی که قرار بود به خاطر مقامی که در بازی های آسیایی بدست آوردند به آن ها پرداخت گردد گفت: قرار بود که 2 ماه بعد از بازگشت ما از مسابقات آسیایی جاکارتا جایزه هایمان را پرداخت نمایند، اما هنوز اتفاقی نیافتاده است و گفته اند در اردیبهشت ماه سکه ها یمان را می دهند.

روئینگ یک رشته تیمی نیست، اما جوایزش بین نفرات تقسیم می گردد

احمدی در خصوص مسئله ای که در محاسبه جوایز روئینگ سواران وجود دارد گفت: مشکل اساسی که در رشته ورزشی ما یعنی روئینگ وجود دارد این است که جایزه های ما به شکل تیمی محسوب می گردد در حالی که این رشته اصلا تیمی نیست. به عنوان مثال در روئینگ 2 نفره ما از اول تا آخر مسابقات با یکدیگر پارو میزنیم و اینطور نیست که سختی کار تقسیم گردد و هر ورزشکار وظایف خودش را باید عملی کند.

او در خصوص سختی ها و مسائل رشته روئینگ ادامه داد: در رشته روئینگ به مانند رشته های فوتبال، والیبال و یا بسکتبال نفر ذخیره ای وجود ندارد که نصف مسابقه را روی نیمکت بنشیند و در ادامه وارد مسابقه گردد، ما از اول تا آخر در یک مسابقه با هم هستیم و در تمریناتمان نیز هر کدام به شکل انفرادی تمرین می کنیم.

حقوقم که ما میدهند هزینه های اولیه مان را نیز تامین نمی کند

ملی پوش روئینگ کشورمان در خصوص حقوقی که از فدراسیون قایقرانی دریافت می نمایند گفت: حقوق های ما که توسط فدراسیون قایقرانی پرداخت می گردد واقعا کم است (400 هزار تومان) و هیچ بیمه ای هم از ما حمایت نمی کند. الان همه فوتبالیست ها ماشین های خارجی سوار می شوند و ما با این حقوقی که دریافت می کنیم در خرج مکمل ها و رفت آمدمان می مانیم، ما با اتوبوس به اردوهایمان می رویم.

12 ماه سال را در اردو ها سخت می گذرانیم

احمدی ادامه داد: دوست دارم این صحبت های من به گوش مسئولان برسد و از آن ها درخواست دارم که به ما نیز توجه نمایند و مورد حمایت قرار بگیریم ما نیز در حال زحمت کشیدن هستیم. ماه سال را در اردو ها سخت می گذرانیم. اردو هایی که پشت سد ها مناطق دور افتاده برگزار می گردد و 4، 5 ماه طول می کشد. دور از خانواده و در جایی که اصلا آدمی نمی بینیم. هدف ما بالا بردن پرچم ایران و کسب افتخار برای کشورمان است، الان افرادی زیر پستی که گذاشته ام به من توهین می نمایند، اما من قصد تخریب کسی را نداشتم و می خواستم بگویم ما نیز برای این کشور زحمت می کشیم و به ما نیز باید به همان اندازه توجه گردد.

او در خصوص اردوی تیم ملی روئینگ که در حال برگزای است گفت: اردو های تیم ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می شویم. سال بعد هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش خواهیم داشت. با اینکه اردوهایمان دیر شروع شده است، اما تمریناتمان شرایط خوبی دارد و در حال آماده شدن هستیم.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون قایقرانی جاده سلامت را تعطیل کرد

ملکی: برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می شویم

حضور 5 ایرانی درکمیته های تخصصی کنفدراسیون روئینگ آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احمدی: منظورم از انتشار پست، توجه بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: منظورم از انتشار پست، توجه بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید