انتقاد نایب رئیس مجلس از سیاسی کاری

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی وزیر بودم درخواست کردم اجازه دهند به 750 سال پیش برگردیم و به هفت زبان زنده جهان تدریس کنیم که تدریس به سه زبان پذیرفته شد اما ما که بیرون آمدیم موضوع را سیاسی کردند.

انتقاد نایب رئیس مجلس از سیاسی کاری

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در آیین افتتاحیه ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز اظهار کرد: ربع رشیدی یادآور یک شهر دانشگاهی است. 750 سال پیش در تبریز شهر دانشگاهی وجود داشت که علم، هنر و خلاقیت را فراوری می کرد و به هفت زبان زنده جهان در این شهر تدریس می شد.

وی اضافه نمود: وقتی وزیر بودم درخواست کردم اجازه دهند به 750 سال پیش برگردیم و به هفت زبان زنده جهان تدریس کنیم که تدریس به سه زبان پذیرفته شد اما ما که بیرون آمدیم موضوع را سیاسی کردند.

وی گفت: ما برترین و بهترین بودیم. انسان به اندازه دغدغه ای که دارد، انسان است و باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چرا من از دیگران بهتر نیستم. در نمازی که می خوانیم از برترین بودن خدا بحث می کنیم و باید بستری فراهم کنیم که خلاق ها مستقل از عقیده ها و سلیقه ها بالا بیایند. مملکت ما زمانی شکوفا می گردد که تقوا به زبان امروزی و به معنی حرکت بدون خطا در جریان باشد. اگر در آموزش، صنعت، مدیریت و تجارت بتوانیم بدون خطا حرکت کنیم، برترین می شویم. بهترین شدن به زور نیست بلکه به توانمندی و خلاقیت است.

وی با بیان این که برازنده جامعه ما نیست که کارخانه ها بخوابند و جوانان ما بیکار بگردند، اضافه نمود: اعتماد کردن به جوانان می تواند ما را نجات دهد. دانشگاه های ما باید بر اساس احتیاج جامعه آموزش بدهد و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه پای تخته و به صورت تئوریک، نمی توان در کلاس درس، کاری یاد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد نایب رئیس مجلس از سیاسی کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نایب رئیس مجلس از سیاسی کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید