رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازی های آسیایی در حال برگزاری است. کاروان ایران دقایقی قبل با پرچمداری الهه احمدی رژه رفت.

رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی ، مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی از ساعت 19 به وقت محلی در استادیوم گلوریا مرکزی شهر جاکارتا شروع شد و کاروان ایران دقایقی قبل با پرچمداری الهه احمدی رژه رفت. این مراسم چند نکته قابل توجه داشت که به برخی از آنها اشاره می گردد.

*کاروان ایران در حالی رژه رفت که لباس الهه احمدی به عنوان پرچمدار ایران با بقیه اعضای کاروان و ورزشکاران فرق می کرد. ضمن اینکه نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران هم مثل همیشه کت و شلوار به تن داشت. این رویه در حالی برای کاروان وجود داشت که مسوولان کاروان ایران تصمیم گرفتند ورزشکاران ایران با گرمکن ورزشی رژه بروند که تصمیم درستی نبود. حداقل تفاوت لباس پرچمدار، سرپرست و سایر اعضای کاروان این را نشان می دهد که خودشان هم خیلی موافق این تصمیم نبوده اند. یا حداقل بعدا نظرشان تغییر نموده است.

*میزبان تعداد محدودی سهمیه برای وبلاگ فلش و سلفی در نظر گرفته بود که همین باعث شد تعداد قابل توجهی از وبلاگ فلش و سلفی ایرانی فرصت حضور در مراسم افتتاحیه را پیدا نکنند.

*ورزشکاران کویت با برداشته شدن تعلیق این کشور با پرچم خودشان در مراسم شرکت کردند که این یکی از نکته های قابل توجه این مراسم بود.

*رییس جمهوری کشور اندونزی متفاوت از سایر مقاماتی که در مراسم اینچنین حاضر می شوند، سوار بر موتورسیکلت وارد استادیوم شد. دانلود

منبع: ایران ورزشی

به "رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید