شهر مجازی: رفتار نگران کننده شفر

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، اینجا هر روز می توانید توییت ها و پست های ورزشی کاربران شبکه های اجتماعی را بخوانید.

شهر مجازی: رفتار نگران کننده شفر

های کان:

من متوجه نمی شم چرا به جای تحسین تماشگران تراکتور دست به تخریب و تمسخر می زنیم، در این هوا حضور این تعداد تماشگر واقعا لذت بخش بود.

علی کربلایی:

روزبه چشمی: استقلال چون حرفی نمی زند اتفاقی نمی افتد... گوش فلک رو کر کردن، تظاهرات راه انداختن و بازی ای نیست که از همین حرف ها نزنن، اون وقت می گن چون حرفی نمی زنیم...

EA Amid:

ما از ابتدای لیگ با کلی خرید و ولخرجی تا الان تونستیم رتبه 5م رو کسب کنیم. ما بعد از هر برد، به دانش فنی بالای شفر می بالیم و بعد از هر شکست، از داور، وزیر و پسر پرسپولیسی و همچنین از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ناله می کنیم. ما استقلالی هستیم.

زد اچ:

وریا غفوری: آدم برخی مصاحبه ها را از مسئولان می بیند که ظاهرا به درد و زخم مردم نمک می پاشند. مردم ما تحت فشار هستند.

کاش جدای کل کل قرمز و آبی همه مردم حمایت کنن از این حرفای وریا تا شاید بقیه بازیکنا و سلبریتی ها هم مثل وریا پشت مردم باشن...

HAIKAN:

استقلال عملا با سه هافبک دفاعی بازی رو آغاز کرد(کریمی، نورافکن و شجاعیان) آقای شفر یک مقدار شجاعت کم داشتیم وگرنه تراکتور حریف ما نبود.

عرفانیون:

امروز بعد بازی سپیدرود یکی از هوادارای قدیمی سپیدرود از شدت فشار بازی سکته کرد و تو راه بیمارستان از جهان رفت همین قدر تلخ. همین قدر راحت.

Rokh baz:

نمی شه با مسخره کردن گزارشگر بازی حضور هفتاد هزار نفری طرفداران تراکتورو زیر سوال برد!

Key:

شفر نگفته این باختمون بخاطر جدا شدن پنج تا بازیکنمون قبل از آغاز فصله؟ دارم نگران می شم.

دزموند:

همین تفاوت های رفتاری که شجاعی و دژاگه بعد از بازی و ناداوری علیه تیمشون نشون می دن با بازیکنانی مثل رحمتی و جلال حسینی و هوچی گری شون، نشان دهنده این هستش که چرا چندین و چند سال تو فوتبال اروپا بازی کردن و دوام آوردن.

لوآر:

بیچاره شفر اوایل که اومده بود ایران خیلی عالی بود از هر نظر. به جای اینکه ما ازش فوتبال یاد بگیریم متاسفانه اون از فوتبال ایران یه چیز یاد گرفت اونم نود دقیقه اعتراض به داور بلکه یه پنالتی بگیره.

2

منبع: ایران ورزشی

به "شهر مجازی: رفتار نگران کننده شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر مجازی: رفتار نگران کننده شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید