صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در حاشیه مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به این که ایران در فوتبال هفت نفره یکی از پنج تیم برتر دنیا است، امیدوارم شاهد حضور دوباره فوتبال هفت نفره در پارالمپیک باشیم.

صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، حمیدعلی صمیمی درباره میزبانی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره گفت: یکی از دغدغه های ما آنالیز نماینده سازمان دنیای فوتبال هفت نفره بود که قصد داشت امکانات ما را با استانداردهای مد نظر تطابق بدهد. خوشبختانه از شرایط میزبانی رضایت داشت و این برای ما جای خوشحالی دارد.

وی اضافه نمود: ایران در فوتبال هفت نفره یکی از قطب های اصلی قاره آسیا و جزو پنج تیم برتر دنیا است. ما انتظار داریم که مسئولان این رشته برنامه ریزی لازم برای بازگشت به پارالمپیک انجام بدهند که خوشبختانه با برنامه ریزی اجرا شده، امیدواریم شاهد حضور فوتبال هفت نفره در 2024 باشیم چرا که هم می توانیم دوباره یک مدال بگیریم و هم هیجان و جذابیت بازی ها زیادتر می گردد.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره میزان بودجه هزینه شده برای برگزاری این رقابت ها گفت: فعلا تا به امروز هزینه ها را خودمان پرداخت کردیم، اما از سازمان دنیای فوتبال هفت نفره قول گرفته ایم که بخش زیادی از هزینه رقابت ها را بپردازد.

وی در سرانجام درباره عملکرد تیم ایران اظهار کرد: انتظار داریم که تیم ملی در رتبه نخست قرار بگیرد. البته کلاس بندی ها تغییر نموده و کار سخت تر شده است. ما لازم داریم که دیدارهای تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و فقط با خودمان بازی نکنیم. قطعا با پیشرفتی که داریم، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تمام کوشش ما این است که همچنان در سطح بالای دنیای و بین پنج تیم برتر حضور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید