علی کریمی، متقاضی جدید مالکیت سپیدرود ، خوش حساب و محبوب

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، علی کریمی به واسطه محبوبیت بین تماشاگران سپیدرود و به این دلیل که او را می توان فردی قابل اعتماد در یک معامله دانست، شاید در مذاکره برای خرید مالکیت سپیدرود برنده باشد.

علی کریمی، متقاضی جدید مالکیت سپیدرود ، خوش حساب و محبوب

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی ، باشگاه سپیدرود دچار بحران شدید مالکیت است. جدل های مالکیتی این باشگاه به دلیل اشتباهات اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان پدید آمده، با قراردادهایی که اشکالات حقوقی دارد و مالکان را بلاتکلیف گذاشته است. نه تن زاده و نه نوین، دو مالک اخیر سپیدرود نمی دانند طبق قراردادهای خود چکاره اند و مالکیت هر دو مالک اخیر سپیدرود روی هواست. اختیار تصمیم گیری درباره باشگاه خصوصی سپیدرود به دست اداره کل ورزش و جوانان افتاده و معلوم نیست یک باشگاه خصوصی چطور به هیچ کس تعلق ندارد اما متعلق به اداره کل ورزش و جوانان و نایب رئیس هیات فوتبال گیلان است.

اما حالا یک مالک جدید هم شاید پیدا گردد. علی کریمی برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود انگار وارد مذاکره گردیده و شاید با همراهی یک سرمایه گذار خیلی زود مذاکرات جدی تری را شروع کند. البته در این بلبشوی مالکیت بعید است کسی که بخواهد یک سرمایه گذاری انجام بدهد، وارد معامله های عجیب و غریب سپیدرود گردد. شاید یکی از شرط های علی کریمی نیز شفاف شدن ماجرای مالکیت این تیم است.

منبع: ایران ورزشی

به "علی کریمی، متقاضی جدید مالکیت سپیدرود ، خوش حساب و محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی، متقاضی جدید مالکیت سپیدرود ، خوش حساب و محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید