نیکبخت واحدی: فقط قهرمانی در جام ملت ها مردم را راضی می نماید، استقلال برای قهرمان شدن باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان عقیده دارد که فقط قهرمانی در مسابقات جام ملت های 2019 آسیا می تواند رضایت مردم را جلب کند.

نیکبخت واحدی: فقط قهرمانی در جام ملت ها مردم را راضی می نماید، استقلال برای قهرمان شدن باید تقویت گردد

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی در خصوص وضعیت تیم ملی در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات جام ملت های 2019 آسیا گفت: تیم ما بازیکنان باکیفیتی دارد و سرمربی تیم ملی هم بعد از هشت سال کار کردن در ایران، شناخت کاملی از تیمش دارد. ما در گروه آسانی قرار گرفتیم و مسئله ای برای صعود نخواهیم داشت، اما در مرحله حذفی طبیعتاً بازی ها سخت تر می شوند. البته با این تیمی که داریم باید در جام ملت ها قهرمان شویم و فقط قهرمانی در مسابقات جام ملت ها آسیا می تواند مردم را از تیم ملی راضی کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تأکید کرد: ما سال هاست که در آسیا قهرمان نشدیم، اما در این چند سال هم خیلی هزینه کردیم و هم خوشبختانه بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که از کیفیت فنی خوبی برخوردارند. خیلی از بازیکنان ما در خارج از ایران بازی می نمایند و با این تیم باید در جام ملت ها قهرمان شویم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت این تیم در خاتمه نیم فصل اول گفت: نتایجی که استقلال در چند بازی خاتمهی گرفت، باعث شد که موقعیت این تیم در جدول بهتر گردد. البته استقلال برای قهرمان شدن در لیگ برتر و موفقیت در آسیا باید تقویت گردد. این تیم در خط هافبک و حمله احتیاج به جذب بازیکن دارد. امیدوارم که استقلال نیم فصل دوم را با شرایط بهتری شروع کند.

نیکبخت واحدی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است، توضیح داد: فعلاً نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد، ولی پرسپولیس، سپاهان و استقلال می توانند مدعیان جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیکبخت واحدی: فقط قهرمانی در جام ملت ها مردم را راضی می نماید، استقلال برای قهرمان شدن باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکبخت واحدی: فقط قهرمانی در جام ملت ها مردم را راضی می نماید، استقلال برای قهرمان شدن باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید