پیروزی سخت شاگردان کولاکوویچ مقابل فنلاند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دنیا به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی مرحله مقدماتی به مصاف تیم فنلاند رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا با کسب 4 پیروزی از پنج بازی خود با 11 امتیاز و یک بازی بیش تر نسبت به بلغارستان در صندلی دوم جدول رده بندی گروه D قرار گیرد تا تکلیف بازی دو تیم بلغارستان و لهستان معین گردد. فنلاند با شکست مقابل ایران با 2 پیروزی و 6 امتیاز در مکان چهارم نهاده شد. صعود هر دو تیم به مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا، پیش از این بازی قطعی گردیده بود.

پیروزی سخت شاگردان کولاکوویچ مقابل فنلاند

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمدجواد معنوی نژاد، علی شفیعی و امیر حسین توخته برای ایران و ترواپورتی، سیوولا، کراستینس، سیریلا، سینکونن و ماکینن برای فنلاند شروع گر بازی بودند. در حالیکه کار سختی برای تیم ملی ایران پیش بینی نمی شد اما فنلاند با ارائه یک نمایش خوب بازی را به ست پنجم کشاند و موفق شد یک امتیاز از این بازی کسب کند. دو تیم پیش از این تنها یک بار در سال 1970 در رقابت های قهرمانی دنیا مقابل هم قرار گرفته بودند که ملی پوشان ایران 3 بر یک به پیروزی رسیده بودند.

*نتایج ست شماری: ست نخست: 25 بر 19 به سود ایران ست دوم: 25 بر 22 به سود فنلاند ست سوم: 25 بر 23 به سود فنلاند ست چهارم: 25 بر 23 به سود ایران ست پنجم: 15 بر 12 به سود ایران

شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی ایران در گروه D رقابت ها با تیم های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند همگروه هستند که دو تیم پورتوریکو و کوبا با قرار گیری در قعر جدول از صعود به مرحله دوم بازماندند. در آخرین بازی گروه D دو تیم لهستان و بلغارستان از ساعت 22 به مصاف هم خواهند رفت.

امشب مرحله مقدماتی مسابقات به انتها می رسد و رقابت های مرحله دوم از روز جمعه شروع می گردد.

رقابت های قهرمانی دنیا والیبال هر چهار سال یکبار برگزار می گردد و تیم ملی ایران که در سال های 1970، 1998، 2006، 2010 و 2014 حضور داشته است موفق شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب گردیده در ادوار رقابت های قهرمانی دنیا برای والیبال ایران بوده است.

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دنیا، 26 تیم در چهار گروه شش تیمی تقسیم گردیده اند و در انتها مرحله نخست مسابقات، چهار تیم برتر هر گروه به دور بعد صعود خواهند کرد.

در مرحله دوم 16 تیم حاضر به چهار گروه چهار تیمی تقسیم می شوند و پس از انتها رقابت های این مرحله نیز صدرنشین های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروه ها موفق به صعود به مرحله سوم خواهند شد.

در مرحله سوم نیز دو گروه سه تیمی تشکیل و تیم ها رقابت خواهند کرد که در انتها این مرحله نیز دو تیم حذف و چهار تیم برای معین فینالیست ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی سخت شاگردان کولاکوویچ مقابل فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت شاگردان کولاکوویچ مقابل فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید