آخرین جزئیات هواشناسی و کاهش دما در شهرهای مختلف

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، محمد اصغری، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین شرایط جوی کشور اظهار کرد: در دو روز آینده افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد، در ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و تهران، بعلاوه بعضی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان پیش بینی می گردد.

آخرین جزئیات هواشناسی و کاهش دما در شهرهای مختلف

وی اضافه نمود: روز چهارشنبه 12 آبان با گذر امواج تراز میانی جو در شمال غرب و غرب کشور، بعلاوه استان های تهران، البرز و قزوین و اصفهان و ارتفاعات خوزستان ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: با شمالی شدن جریانات روی خزر چهارشنبه بارش در سواحل خزر و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شروع می گردد و پنج شنبه بارش در این منطقه ها افزایش می یابد و گستره بارش ها چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب سمنان، غرب یزد و اصفهان را نیز در بر می گیرد.

اصغری گفت: روز آدینه 14 آبان از اندازه بارش ها در شمال غرب و غرب کاهش می یابد و در منطقه های از جنوب غرب، جنوب، مرکز و شرق کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: از چهارشنبه تا آدینه هفته جاری در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور و روزهای پنج شنبه تا شنبه پیش رو در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما بین 6 تا 11 درجه کاهش می یابد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی مطرح کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی نیمه ابری با وزش باد پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در مرکز 24 و 15 درجه خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین جزئیات هواشناسی و کاهش دما در شهرهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات هواشناسی و کاهش دما در شهرهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید