شروع بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بلیت فروشی دور آخر کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور که به علت مسایل کشوری و متعاقبا قطعی اینترنت، در هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شده بود، با توجه به برقراری دسترسی اینترانت کشوری و دسترسی محدود به اینترنت، از سر گرفته شد.

شروع بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر

بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور در هفته گذشته لغو و به زمان دیگر موکول شده بود، یکشنبه هفته دیگر انجام می گردد.

همچنین تازه ترین کنسرت سینا سرلک ـ خواننده موسیقی ایرانی ـ روز پنجشنبه (چهاردهم آذر ماه) امسال با اجرای قطعات منتخب این هنرمند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. در کنسرت سینا سرلک آثار منتخب این خواننده در سال های اخیر از جمله زیر سقف دودی، چه کنم، ماه خجالتی و قطعات دیگر اجرا می گردد.

این خواننده که در سال های نه چندان دور به عنوان خواننده ارکسترموسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک تهران ارکستر ملل، ارکستر پایور و چند گروه معتبر موسیقی اصیل ایرانی فعالیت می کرد، در سال های اخیر فضایی متفاوت را تجربه می نماید و بر این اساس فراوری چند قطعه برای سریال ها و مجموعه های مختلف سینمایی و تلویزیونی از فعالیت های او در عرصه خوانندگی است.

کنسرت سینا سرلک ساعت 19 و 22:15 روز پنجشنبه (14 آذر ماه) به همت موسسه هفت باغ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

زمان دقیق بلیت فروشی بدین توضیح اعلام شده است:

شروع بلیت فروشی روز یکشنبه دهم آذرماه، راس ساعت 15 بر روی سایت تیوال خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید