از احتمال لغو جام جهانی صربستان تا تغییر در لیست اولیه تیم های ملی کشتی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، با موج جدید ابتلا به ویروس کرونا در اروپا، همچنان عدم برگزاری مسابقات جام جهانی محتمل تر از برگزاری آن است.

از احتمال لغو جام جهانی صربستان تا تغییر در لیست اولیه تیم های ملی کشتی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، اتحادیه دنیای کشتی پیش از این بلگراد صربستان را به منظور میزبانی از مسابقات جوانان و بزرگسالان دنیا در سال 2020 انتخاب نموده بود اما ابتدا رقابت های جوانان و سپس بزرگسالان دنیا در این کشور منتفی شد و البته UWW گفت که قصد برگزاری رقابت های جام دنیای انفرادی را در همان تاریخ مقرر (22 تا 30 آذر ماه) در این کشور دارد.

با وجود اعلام اتحادیه دنیای و پافشاری روس ها بر برگزاری این رقابت ها، هم در صربستان و هم در اروپا با موج تازه ابتلا به کرونا روبرو هستیم که همین امر بار دیگر برگزاری تورنمنت بین المللی کشتی تحت عنوان جام دنیای را با مخاطره روبرو ساخته است و عدم برگزاری این رقابت ها مثل سایر پیکارهایی که اتحادیه دنیای در تابستان گذشته به مرور آنها را در سال 2020 لغو کرد، متحمل تر برگزاری آن است.

در خوشبینانه ترین حالت موجود، به نظر باید امیدوار بود که تقویم سال 2021 که به طور کامل چندی پیش از سوی اتحادیه دنیای در اختیار فدراسیون های ملی نهاده شد، طبق برنامه اجرایی گردد.

همانقدر که اکنون در موضوع برگزاری جام دنیای صربستان ابهاماتی وجود دارد، در مورد لیست نفرات اعزامی به جام دنیای نیز تردیدهایی در میان است.

اینکه اساسا به جای این 4 ستاره، قرار باشد چند کشتی گیر جوان و باآتیه روانه بلگراد شوند تا خللی نیز در برگزاری لیگ ایجاد نگردد و یا اینکه مبنا، اعزام چند ستاره و تضمین کسب مدال در این رقابت ها باشد. البته بیش از آنکه امروز مسئله اصلی، نام نفرات اعزامی به صربستان باشد، احتمال عدم برگزاری آن مد نظر است.

طبیعتا حضور در جام دنیای ای که مدالش ارزشی در رزومه کشتی گیران ندارد، برای کشتی ایران بار فنی نخواهد داشت و صرفا برای آنکه روابط حسنه با اتحادیه دنیای و روس ها حفظ گردد، تیم ایران برای حضور در جام دنیای صربستان اعلام آمادگی نموده است.

کادرفنی تیم کشتی آزاد با دیدگاه خاص خودش حسن یزدانی و کامران قاسمپور را برای شرکت در این رقابت ها معرفی نموده و هیچ صحبتی نیز مبنی بر عدم شرکت این دو کشتی گیر در مسابقات نیست و کادر فرنگی نیز حسین نوری و محمدهادی ساروی را به همین منظور به فدراسیون کشتی اعلام نموده است و این در حالی است که زمان برگزاری جام دنیای با برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر ایران تداخل دارد و حضور این 4 کشتی گیر در صربستان، قطعا مورد قبول تیم های آنها نیست.

اینطور که پیداست لغو مسابقات جام دنیای مانند سایر پیکارهایی که تا امروز اتحادیه دنیای نتوانسته آنها را برگزار کند، به سود ایران خواهد بود و فدراسیون ما بیشتر روی عدم برگزاری این مسابقات حساب باز نموده که این نفرات را برای اعزام معرفی نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ فلش و سلفی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از احتمال لغو جام جهانی صربستان تا تغییر در لیست اولیه تیم های ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از احتمال لغو جام جهانی صربستان تا تغییر در لیست اولیه تیم های ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید