امروز هوای تهران سالم است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، هوای مرکز با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون روی عدد 68 در شرایط سالم نهاده شد.

امروز هوای تهران سالم است

دکتر وحید حسینی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت که بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، غلظت تمام آلاینده ها به جز ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین غلظت به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در بیشتر ایستگاه ها در حد مجاز است، اضافه کرد که شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط سالم است و ایستگاه پارک قائم با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون روی عدد 95 آلوده ترین منطقه مرکز است.

حسینی بیان نمود که پیش بینی هواشناسی برای فردای مرکز حاکی از آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است. به این ترتیب انتظار می رود هوای مرکز در شرایط سالم باقی بماند.

وی بیان نمود که اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در منطقه ناسالم برای گروه های حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی-ریوی و افراد مسن است لذا توصیه می گردد در منطقه ناسالم این افراد فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.

منبع: کجارو / fardanews.com

به "امروز هوای تهران سالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز هوای تهران سالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید