انتقاد سیمئونه از داوری بعد از توقف برابر بیلبائو

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید با وجود توقف برابر بیلبائو از عملکرد شاگردانش راضی است. او به انتقاد از داوری پرداخت.

انتقاد سیمئونه از داوری بعد از توقف برابر بیلبائو

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از اسپورت، اتلتیکو مادرید در هفته پنجم رقابت های لالیگا به مصاف بیلبائو رفت که این بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید.

سیمئوئه در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. او اخراج ژآئو فلیکس را درست نمی داند.

این مربی آرژانتینی گفت: به نظرم اخراج فلیکس درست نبود. اگر بازیکن حریف این حرکت را انجام می داد چنین برخوردی با او نمی شد. به نظرم حرکت فلیکس طبیعی بود و برای هر بازیکنی رخ می دهد. نباید او اخراج می شد. به هر حال باید به تصمیم داور احترام گذاشت.

او ادامه داد: داور زمانی که ما ضد حمله می زدیم سوت انتها بازی را زد. تا جایی که من می دانم باید داور اجازه حمله و ضربه کرنر را بدهد بعد سوت انتها را بزند.

سرمربی اتلتیکو درباره از دست دادن دو امتیاز حساس گفت: ما در این بازی گل نزدیم اما نسبت به بازی های قبلی بهتر ظاهر شدیم. در پی بهانه آوردن نیستم اما باید بگویم که به شدت به تیمم اعتقاد و اطمینان دارم. بازی خوب تیم من را شگفت زده کرد. درست است که زیاد فرصت خلق نکردیم اما نظم و سازماندهی بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد سیمئونه از داوری بعد از توقف برابر بیلبائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سیمئونه از داوری بعد از توقف برابر بیلبائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید