بازار بلوشستانبازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی

برای خرید مقرون به صرفه و مناسب می توانید به بازار بلوشستان مراجعه کنید. بازار بلوشستان را می توان در زمره بازارهای سنتی و قدیمی شهر دبی به شمار آورد. رستوران های سنتی بسیاری در این بازار دایر هستند و به جهانگرد و جهانگردان سرویس دهی می نمایند.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

بازار بلوشستانبازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی

دبی شهری است که به علت مکان های توریستی و گردشگری از معروفیت جهانی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت این شهر عربی وجود مراکز مختلف خرید مدرن و سنتی در آن است. هر نوع وسیله ای را که تصور کنید می توانید از مراکز خرید این شهر بخرید؛ اما یکی از مهم ترین نکات در رابطه با شهر دبی وجود بازارهای سنتی با معماری کاملاً قدیمی می باشد. در بحث امروز در رابطه با بازار بلوشستان دبی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم. این بازار به مانند دیگر بازارهای سنتی و قدیمی شهر دبی از جمله الجمیرا و الکرامه می تواند مکان مناسبی برای خرید ایده آل برای مراجعه نمایندگان به این شهر محسوب گردد.

با ورود به این بازار نه تنها می توانید از فروشگاه ها و مغازه های مختلف آن خرید مناسبی را تجربه کنید بلکه می توانید از معماری کاملاً قدیمی آن نیز لذت ببرید. تنها کافی است که در سفر با تورهای مسافرتی شهر دبی و یا در سفرهای شخصی خود به این بازار کاملاً قدیمی و سنتی در دبی مراجعه کنید. این بازار از امکانات دیگری به جز فروشگاه و مغازه های مختلف برخوردار است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

امکانات و ویژگی های بازار بلوشستان دبی

در هر بازاری از جمله بازارهای قدیمی و سنتی افراد می توانند از امکانات و خدمات مختلفی برخوردار شوند. با ورود به بازارهای سنتی دبی از جمله بازار بلوشستان می توانید متوجه این امکانات شوید. از مهم ترین امکانات که در این بازار با آن روبرو خواهید شد وجود رستوران های کاملا سنتی است که حال و هوایی خاص را به شما منتقل خواهند کرد.

خوردن یک وعده غذایی در این رستوران ها لذت یک خرید مناسب را برای شما دو چندان می نماید. اگر با خانواده به بازار سنتی بلوشستان رفته اید توصیه می کنیم که در وعده غذایی خود از غذاهای محلی دبی در رستوران های این بازار بهره مند شوید. خوردن یک غذای خوشمزه پس از خستگی خرید می تواند برای شما بسیار مجذوب نماینده باشد. در این بازار می توانید از امکانات دیگری همانند نوشیدن چای و یا قهوه در کافه های مختلف آن نیز بهره مند شوید.

خرید مقرون به صرفه از بازار بلوشستان

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره نمودیم دبی شهری است که از بازارهای سنتی و قدیمی بسیاری در کنار بازارهای مدرن امروزی برخوردار است. یکی از مهم ترین ویژگی های بازارهای سنتی که بازار بلوشستان نیز در آن جای می گیرد فروش محصولات با قیمت های بسیار مناسب و پایین است. اگر در پی یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت مناسب هستید توصیه می کنیم به این بازار مراجعه کنید.

زمان فعالیت این بازار هفت صبح تا دوازده ظهر می باشد. مدت زمانی برای استراحت به علت هوای گرم دبی احتیاج است تا فروشندگان ساعت پنج لغایت نیمه هایی از شب بازار را برای مراجعه نمایندگان دایر نمایند. از دیگر موارد مربوط به این بازار می توان به تنوع محصولات دستی و سنتی در کوچه و بازار های آن اشاره نمود. برای خرید این محصولات به عنوان سوغاتی می توانید به این بازار مراجعه کنید. مجله گردشگری وبلاگ فلش و سلفی

منبع: مجله دور و نزدیک

به "بازار بلوشستانبازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار بلوشستانبازار بلوشستان یکی از بازارهای سنتی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید