با اری (Orii)، دستتان را به گوشی هوشمند تبدیل کنید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، با پیشرفت تکنولوژی، کار های ما نیز به سمت ساده تر شدن می رود. اخیرا گجتی به بازار آمده که دست شما را به تلفن هوشمند تبدیل می نماید. برای آشنایی با این وسیله کارآمد در ادامه با ما همراه باشید.

با اری (Orii)، دستتان را به گوشی هوشمند تبدیل کنید

صحنه ای از یک فیلم را تصور کنید که تعداد زیادی از افراد در یک سازمان با نامی عجیب و غریب و مخفف شده مانند I.C.A.R.U.S کار می نمایند. در همین حین یک ابرقهرمان اسیر شده و تمامی وسایل ابرتکنولوژیکش به جز یک حلقه ساده نیز، از او گرفته شده است. او انگشت اش را روی گوش اش قرار می دهد و برای نیروی پشتیبانی تماس می گیرد. اُری (Orii) تمامی دست شما را بدون احتیاج به صفحه نمایش، به یک گوشی هوشمند تبدیل می نماید.

اُری از جهات بسیاری شبیه یک ساعت مچی هوشمند است. این وسیله سریعا به گوشی وصل می گردد و اطلاعاتش را همگام سازی می نماید و شما را از پیغام هایتان مطلع می سازد. این گجت هیچ صفحه نمایشی ندارد، در نتیجه شما نمی توانید ببینید دقیقا چه متنی برای شما ارسال شده است، اما این موضوع در برابر کارایی این وسیله بی اهمیت است.

اری بیشتر در قسمت تماس ها کارایی دارد و می درخشد. تنها کاری که ضروری است شما انجام دهید این است که انگشت تان را روی گوش تان قرار دهید تا بتوانید صدای طرف مقابل را به راحتی و وضوح بشنوید. این تکنولوژی کارکردش به این صورت است که از طریق رسانش استخوانی، مستقیما استخوان های کوچک گوش شما را، از طریق ارسال نوسان از طریق انگشت شما به استخوان جمجمه، تحریک می نماید.

برای صحبت کردن هم این وسیله از دو میکروفون نویزگیر بهره می برد که صدا را به راحتی و بدون صداهای اضافی ارسال می نماید. از طرف دیگر این وسیله به برترین شکل با دستورهای صوتی کنترل می گردد و برای هر چیزی مانند سوال کردن به شما یاری می نماید. هرگاه نیز در رسانه های اجتماعی نوتیفیکشنی برای شما بیاید، این وسیله از طریق ال ای دی رنگی و کوچکی که روی اش واقع شده است، به شما اطلاع می دهد؛ شما می توانید رنگ ال ای دی را به دلخواه خود تغییر بدهید.

اری شاید اولین دستگاهی نباشد که از رسانش استخوانی استفاده می نماید، اما قطعا یکی از کوچک ترین آن ها است. از پیشینیان این تکنولوژی می توان به Batband اشاره نمود که یک هدفون مخصوص داشت ؛ یا Linx smart helmet از شرکت Coros هم از رسانش استخوانی استفاده می نماید.

ایده این که از طریق استخوان صدا ارسال کنید، شاید به نظر عجیب و غریب بیاید؛ اما این تنها بهره بردن از راهی است که مغزمان از طریق آن صدا دریافت می نماید. مهم ترین فایده این تکنولوژی و قابلیت آن، این است که شما صدایی به شدت واضح دریافت می کنید که از هیچ دستگاه دیگری نشنیده اید.

منبع: کجارو / curiosity.com

به "با اری (Orii)، دستتان را به گوشی هوشمند تبدیل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اری (Orii)، دستتان را به گوشی هوشمند تبدیل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید