بختیاری زاده: بعضی از حذف تیم فوتبال امید شاد شده اند، تسویه حساب رنگی در این موقعیت شرم آور است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، ملی پوش پیشین فوتبال ایران بر این اعتقاد است که بعضی افراد از حذف تیم امید خرسند شده اند. او همچنین گفت که اکنون نباید تسویه حساب رنگی انجام داد.

بختیاری زاده: بعضی از حذف تیم فوتبال امید شاد شده اند، تسویه حساب رنگی در این موقعیت شرم آور است

سهراب بختیاری زاده که در مرحله مقدماتی یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید بود در خصوص نتایج این تیم در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی گفت: این تیم هم عملکرد آبرومندانه ای داشت و هم نتایج قابل دفاعی گرفت. در یک چنین تورنمنتی فرصت های زیادی برای گلزنی پیدا نمی کنید. ما مقابل ازبکستان 3 موقعیت مسلم گلزنی از دست دادیم و در بازی با چین هم که واقعا نمی گردد در خصوص تعداد فرصت ها صحبت کرد. یک موقعیت گل می تواند سرنوشت تیم را رقم بزند.

وی ادامه داد: یادمان نرود بسیاری از تیم های امید ما با عملکرد و نتایجی ناامید نماینده در سال های قبل حذف شدند اما این تیم برابر کره جنوبی و ازبکستان بازی های بسیار خوب و شایسته ای انجام داد. کادر فنی انتخاب های خوبی برای این تیم داشت و عملکرد تیم هم نشان می داد نظم و شکل تیمی برای بازیکنان تعریف شده هر چند اجرای برنامه ها در زمین و در چنین تورنمنتی به سادگی اتفاق نمی افتد.

مربی پیشین تیم امید با اشاره به پذیرفتن راهنمایی تیم امید توسط حمید استیلی مطرح نمود: استیلی هیچ وقت به دنبال سرمربی شدن در این تیم نبود. در این تیم حضور ندارم و آدمی هم نیستم که واقعیت را نگویم. من به حمید استیلی انتقاد جدی داشتم که چرا بعد از رفتن کرانچار راهنمایی این تیم را قبول نکرد و شهادت می دهم که خودم این موضوع را به او گفتم و پاسخ داد که اصلا به این موضوع فکر ننموده و این پیشنهاد را قبول نمی کند. استیلی تا آخرین روز کوشش می کرد فرد دیگری سرمربی تیم امید گردد اما در نهایت مجبور شد در همان زمان کوتاه به جامانده این کار را قبول کند در حالی که باید زودتر این کار را می کرد چون با این تیم زندگی نموده بود و بهتر از هر کسی این تیم را می شناخت.

بختیاری زاده گفت: خواهش می کنم که همبازیان سابق، دوستان و پیشکسوتان که حساسیت های رنگی قرمز و آبی را وارد این مسائل و منافع ملی ننمایند. تیم ایران شکست خورده و من متاسف هستم که بگویم بعضی ها از این اتفاق خرسند شده اند. بعضی دیگر تعصبات رنگی را مطرح می نمایند که کادر تیم امید قرمز است یا آبی. این تفکرات و اظهارات شرم آور است. تیم ملی کشور ایران به یک تورنمنت رفته و همه اعضای این تیم و کادر لباس ایران را بر تن دارند. اینجا صحبت کردن از قرمز و آبی و پرسپولیسی و استقلالی واقعا رفتار درستی نیست. این تیم مستعد و پرانرژِی باید حفظ گردد و مراحل انتقال به سطح بزرگسالان را طی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بختیاری زاده: بعضی از حذف تیم فوتبال امید شاد شده اند، تسویه حساب رنگی در این موقعیت شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: بعضی از حذف تیم فوتبال امید شاد شده اند، تسویه حساب رنگی در این موقعیت شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید