بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شاید برای بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پر و پا قرص مسی سوال پیش بیاید که بهترین مربی این بازیکن چه کسی بوده و این سوپراستار آرژانتین زیر نظر کدام سرمربی بهترین عملکرد را داشته است.

بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فلش و سلفی، با بررسی آمار بازی هایی که مسی در آن کامل بازی کرده می توان متوجه شد بهترین دوران مسی زیر نظر لوئیز انریکه بوده و بدترین دوران خود را هم زیر نظر رایکارد و خراردو مارتیز گذرانده.

مسی در زمان رایکارد به تیم اصلی بارسا اضافه شد. او در 108 بازی زیر نظر این مربی 42 گل زد و تنها 63 بازی های خود را با برد پشت سر گذاشت. پس از رایکارد، پپ روی نیمکت نشست و یکی از تاریخی ترین دوره های مسی شکل گرفت. مسی در 4 سال حضور گواردیولا 72 درصد بازی هایش را با برد پشت سر گذاشت و در 209 بازی با لباس بارسا 203 گل زد که آماری خیره کننده است. مسی زیر نظر تیتو ویلانووا تنها 35 بار بازی کرد و 71 درصد برد کسب کرد، سپس 46 بازی برای بارسا خراردو مارتینز انچام داد تا لوئیز انریکه روی نیمکت بارسا بنشیند و مسی بدرخشد.

مسی در دوران 3 ساله حضور لوئیز انریکه در 158 بازی برای بارسا 153 گل زد و 77 درصد بازی هایش را هم با برد پشت سر گذاشت که بهترین آمار این بازیکن است. مسی در 3 سال حضور والورده 124 بار پیراهن بارسا را پوشید و 69 درصد بازیهای بارسا با حضور او با برد سرانجام یافت و هم اکنون زیر نظر ستین 4 بازی برای بارسا انجام داده که در آن ها 3 گل زده و 3 بار هم برنده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آمار مسی تحت نظر کدام مربی بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید