بهترین رستوران های استانبول کنار تنگه بسفر

    به گزارش وبلاگ فلش و سلفی،
  1. رستوران چیلای ببک در استانبول

رستوران چیلای (Chilai bebek) یکی از معروف ترین رستوران های استانبول در کنار تنگه بسفر است. سالن رستوران به جای دیوار، از شیشه ساخته شده. شیشه های قدی که وقتی کنارش بنشینید چشم انداز تنگه بسفر را خواهید دید. هر چند در روز رستوران چیلای دیدنی است باید بگوییم شب های چیز دیگری است. در تابستان می توانید در محوطه این رستوران بنشینید اما در زمستان فقط در سالن سرپوشیده سرویس دهی انجام می گردد. رستوران چیلای یک رستوران بین المللی است و غذاهای دریایی آن بسیار معروف است. سوشی بار این رستوران ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران در محله ببک یکی از محله های خوب استانبول است. به خیابان جودت پاشا در بشیکتاش بروید و پلاک 60 را پیدا کنید. البته نمای ظاهری چیلای را خیلی زود خواهید دید.

بهترین رستوران های استانبول کنار تنگه بسفر
  1. رستوران ویلا بسفر در دل بغاز

رستوران Villa bosphorus یکی دیگر از رستوران های بسیار زیبا در کنار تنگه بسفر است. غروب تماشایی رستوران ویلا یکی از خاطرات خوب سفرتان به استانبول خواهد شد. به نسبت پولی که پرداخت می کنید خدمات این رستوران فوق العاده است. کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد هستند و کیفیت غذای این رستوران عالی است. رستوران ویلا در محله بیلربی و در اسکله ای به همین نام یعنی اسکله بیلر بی قرار گرفته است. اگر هتل محل اقامت تان در اسکودار استانبول باشد به راحتی می توانید این رستوران را پیدا کنید.

  1. رستوران ایتالیایی دِل ماره با چشم انداز رویایی بسفر

این رستوران(Del mare Resturante) فوق العاده زیبا در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است. رستوران ایتالیایی دل ماره استاندارد اروپایی دارد و خدمات عرضه شده در آن بسیار مطلوب است. این رستوران از نظر قیمتی بالاست و اما با توجه به غذاهای بین المللی ارائه شده در آن و منظره فوق العاده زیبایش ارزش امتحان کردنش را دارد. این رستوران هم مانند رستوران ویلا در بخش غذاهای دریایی به خصوص ماهی حسابی حرفه ای است. دل ماره در محله اسکودار استانبول و در محله کوچک ترِ چَنگَل کوی است. به خیابان کولِی بروید حتما این رستوران بسیار شیک را خواهید یافت.

  1. رستوران کاشی بِیاز (سپید) با دورنمای تنگه زیبای بسفر

این رستوران(Kaşıbeyaz) علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه ترکی، یک کافه رستوران همراه با چایخانه به حساب می آید. می توانید در کاشی بیاز چای، نوشیدنی محبوب ترکی امتحان کنید. نام این رستوران به خاطر وجود کاشی های سپید و کلا تم سفید رستوران، بیاز به معنی سپید انتخاب شده است. اینجا همه چیز مانند برف است.

در میان کباب های خوشمزه ترکی، دنده کباب رستوران کاشی بیاز بسیار پرطرفدار است. کباب پسته ای این رستوران هم غذایی خاص و بسیار خوشمزه است. در منوی این رستوران حتما به دنبال فیستیکلی کِباب(fistikli kebeb) و کوزو پیرزولا (Kuzu pirzula) بگردید و تفریح شبانه تان در کنار چشم انداز تنگه بسفر را با امتحان کردن این دو غذای خوشمزه تکمیل کنید.

کاشی بیاز شعبه های مختلفی دارد بنابراین اگر تمایل دارید حتما در کنار تنگه بسفر باشید به یِنی کوی بروید. شعبه بسفر این رستوران در محله ساری یر و در یِنی کوی است. سرویس دهی این رستوران تا ساعت 11 شب است و از آنجایی که در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است سعی کنید خیلی دیر به رستوران نروید. غذا برای تمام وعده های غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام در منوی این رستوران موجود است.

  1. رستوران آجیا، خاص و متفاوت در کنار تنگه بسفر

آجیا (Ajia resturant) رستورانی است متعلق به هتلی با همین نام. زیبایی آن و موقعیتی که دارد حتما شما را جادو می نماید. یک روز رویایی و رمانتیک یا اختتامیه یک سفر بسیار دلچسب می تواند صرف صبحانه یا ناهار در رستوران آجیا باشد. رستوران آجیا سرآشپز معروفی دارد که البته جوایز زیادی هم گرفته. یکی از دلایل شهرت آجیا وجود سرآشپز آن است. لذت امتحان کردن دستپخت این سرآشپز و با فضای فوق العاده شیک و لوکس این رستوران سفرتان به استانبول را تکمیل خواهد نمود. این رستوران پاتوق بسیاری از هنرپیشه های معروف ترک هم هست. این رستوران فقط برای صرف صبحانه قابل استفاده است به استثنای روزهای یکشنبه. همه روزه از ساعت 7 صبح می توانید از رستوران این هتل بهره ببرید تا ساعت 10:30. روزهای یکشنبه می توانید تا ساعت 15:30 از منوی صبحانه و غذاهای گرم آن بهره ببرید.

  1. رستوران ماهی میرا در محله ببک

رستوران mira balik یکی دیگر از رستوران های بسیار شیک با قیمت متوسط است. از آنجایی که محله ببک یکی از محله های بسیار خوب استانبول محسوب می گردد اکثر رستوران های این محله بسیار شیک است و کیفیت بسیار خوبی دارند. رستوران ماهی میرا هم یکی از این رستوران عالی با چشم انداز تنگه بسفر است. همانطور که از اسم رستوران پیداست، غذای دریایی در آن سرو می گردد.

آدرس این رستوران در محله ببک، خیابان آرناووت کوی و در بخش بشیکتاش ترکیه است. این رستوران در بخش اروپایی استانبول است و اگر هتل محل اقامت تان در بشیکتاش باشد دسترسی تان به این رستوران آسان تر خواهد بود.

منبع: دالاهو

به "بهترین رستوران های استانبول کنار تنگه بسفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های استانبول کنار تنگه بسفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید