برترین رستوران های بندرعباس؛ تجربه خوشمزه ترین غذاهای جنوبی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، اگر مسافر بندرعباس هستید، خوب است بدانید که این شهر به غذاهای خوش طعم دریایی و تندش معروف است. بندرعباس انقدر رستوران های خوب دارد که شاید در سفرتان فرصت نکنید طعم غذای همه این رستوران ها را بچشید.

برترین رستوران های بندرعباس؛ تجربه خوشمزه ترین غذاهای جنوبی

در اینجا برترین رستوران های بندرعباس را معرفی نموده ایم تا شما بنا به سلیقه تان بتوانید رستورانی را انتخاب کنید و از غذاهای خوشمزه جنوبی لذت ببرید.

رستوران بادگیران

این رستوران در مجموعه پذیرایی و تفریحی بادگیران ساخته شده و اگر دلتان بخواهد در فضایی گرم و محبت آمیز و درعین حال شیک غذا بخورید، به رستوران بادگیران بروید.

سفارش ها در این رستوران خیلی سریع آماده می شوند. از نظر خیلی ها رستوران بادگیران برترین رستوران بندرعباس است. فضای رستوران بسیار زیباست و در شب زیباتر هم می گردد. تقریبا همه غذاهای این رستوران هوادار دارد، اما غذاهای دریایی ای مثل قلیه ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی شیر و بشقاب دریایی اش حسابی محبوب است. اگر اهل غذاهای دریایی نیستید ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک های رستوران بادگیران غذاهایی هستند که باید امتحانشان کنید.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه

رستوران سامکو:

اگر غذاهای دریایی دوست دارید و دلتان می خواهد منویی متنوع را تجربه کنید، رستوران سامکو برترین انتخاب برایتان خواهد بود. از غذاهای سامکو انتظار حجم زیاد نداشته باشید، اما طعم تازه غذاها شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد.

اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کردید، سس ها و نوشیدنی های مخصوصش را از دست ندهید. سوپ مخصوص سامکو که با ماهی و سبزیجات پخته می گردد، اسپاگتی دریایی و پیتزا دل از محبوب ترین غذاهای سامکو هستند.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

رستوران بندر

رستوران بندر به شیکی رستوران بادگیران نیست، اما یکی از برترین رستوران های بندرعباس به شمار میرود. اگر در سفرتان از طعم غذاهای رستورانی خسته شدید، حتما به رستوران بندر بروید.

غذاهای این رستوران طعمی خانگی دارند. قیمت منوی رستوران بندر کمی بالاست، اما حجم غذاهایش زیاد است و دونفره می توانید یک پرس سفارش بدهید. کباب میکس که مخلوطی از ماهی شیر کبابی و میگو همراه با سس تند است، یکی از غذاهای محبوب رستوران بندر به شمار می رود و جدا از آن ماهی شیر و شوریده اینجا خیلی خوشمزه است.

آدرس: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی فروش ها

برای رزرو هتل های بندر عباس را ببینید.

پیشنهادهای دیگر برای رفتن به برترین رستوران های بندرعباس:

فست فود برگر بان- آدرس: بندرعباس-بلوار طالقانی

فست فود کاووکی- آدرس: بندرعباس-قلعه شاهی

رستوران ایرانی-عربی برکه-آدرس: بلوار ساحلی- نزدیک بازار ماهی

از بندرعباس سوغات چی ببریم؟ بخوانید.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین رستوران های بندرعباس؛ تجربه خوشمزه ترین غذاهای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های بندرعباس؛ تجربه خوشمزه ترین غذاهای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید