به برد مقابل شهرداری گنبد احتیاج داشتیم، فرصت ریکاوری نداریم

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، دو تیم شهرداری ورامین و گنبد مقابل هم قرار گرفتند و در خاتمه تیم ورامین پیروز شد.

به برد مقابل شهرداری گنبد احتیاج داشتیم، فرصت ریکاوری نداریم

مجید تابش نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از این بازی، گفت: بعد از دو باخت متوالی گذشته به پیروزی مقابل شهرداری گنبد احتیاج داشتیم. این دو باخت تحت شرایط خاصی بدست آمد و بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

تابش نژاد تاکید نمود: به برد احتیاج داشتیم. بنابراین بازیکنان در این جدال حداکثر توان خود را گذاشتند و در نتیجه پیروز شدیم. گنبد نیز در ملاقات کوشش کرد اما در نهایت بازی تیم ما بهتر بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره شرایط مسابقات گفت: زمانی که بازیها به صورت متمرکز برگزار می گردد شرایط سخت است. البته چاره ای هم جز این نداشتیم. در این رقابت ها، بازیکنان توان اصلی خود را نمی گذارند. در رقابت های لیگ در شرایط عادی هفته ای یک بازی برگزار می گردد و بازیکنان فرصت ریکاوری دارند اما با شیوه متمرکز توان بازیکنان کاهش و سطح کیفی مسابقات نیز کاهش می یابد. سعی می کنیم که تمرینات را طوری انجام دهیم که بازیکنان با شرایط سازگار شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به برد مقابل شهرداری گنبد احتیاج داشتیم، فرصت ریکاوری نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به برد مقابل شهرداری گنبد احتیاج داشتیم، فرصت ریکاوری نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید