تارتار: به مراتب بهتر از پدیده بازی کردیم و به حق مان رسیدیم، بازیکنانم جانانه مبارزه کردند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی است تیمش در خانه پدیده به مراتب بهتر از میزبان عمل نموده و در نهایت به آنچه مستحقش بوده، رسیده است.

تارتار: به مراتب بهتر از پدیده بازی کردیم و به حق مان رسیدیم، بازیکنانم جانانه مبارزه کردند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از مشهدمقدس، مهدی تارتار پس از رجحان 2 بر یک تیمش در خانه پدیده مشهد ضمن بیان این مطلب گفت: درباره بازی باید بگویم که به حق مان رسیدیم و به مراتب بهتر از پدیده کار کردیم. پدیده مسائل زیادی را تا الان داشته و واقعاً حیف است. خراسان یک تیم در لیگ برتر دارد و دوست داریم همه دست به دست هم بدهند و به این تیم یاری نمایند، چون حیف است که این استان در لیگ برتر نماینده ای نداشته باشد.

وی در ادامه به تشریح شرایط تیم ذوب آهن نیز پرداخت و گفت: با توجه به مسائلی که روز گذشته برای تأخیر شش ساعته در سفرمان به مشهد به وجود آمد، جانانه مبارزه کردیم. دست تک تک بازیکنانم را به گرمی می فشارم. ما تیم خوبی هستیم و امیدوارم این فرایند را در هفته های آینده نیز ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری تیمش مقابل پدیده هم خاطر نشان کرد: موعود بنیادی فرد از داوران باتجربه ماست. به نظرم او امروز خوب قضاوت کرد و مسئله ای از لحاظ داوری وجود نداشت. البته صحنه ای مشکوک به پنالتی وجود داشت، ولی من از صحنه دور بودم. امیدوارم من اشتباه نموده باشم که داور روز خوبش را تکمیل نموده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: به مراتب بهتر از پدیده بازی کردیم و به حق مان رسیدیم، بازیکنانم جانانه مبارزه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: به مراتب بهتر از پدیده بازی کردیم و به حق مان رسیدیم، بازیکنانم جانانه مبارزه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید