خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تقریبا ده سال پیش بود که گلن اسکافیلد خاطرنشان کرد که استودیو EA Visceral را ترک نموده و می خواهد با همکاری اکتیویژن یک استودیو جدید با نام Sledgehammer Games تاسیس کند؛ اعلام این خبر در آن موقع تعجب عده زیادی را در بر داشت. حال و پس از گذشت این همه مدت، اسکافیلد خاطرنشان کرد که ماجراجویی او در شرکت اکتیویژن به خاتمه رسیده و قصد دارد از این مجموعه جدا گردد.

خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد

او در صفحه توییتر خود نوشت: من تجارب و ماجراجویی های بسیار خوبی را در اکتیویژن گذراندم که از جمله آن ها می توان به ساخت سه بازی از مجموعه Call of Duty اشاره نمود؛ بازی هایی که بهشان افتخار می کنم. با این حال احساس می کنم که باید چیزهای جدیدی را امتحان کنم. به همین خاطر در انتها ماه دسامبر از شرکت اکتیویژن جدا خواهم شد و زمانی را به استراحت کردن اختصاص می دهم. پس از آن هم به سراغ یک کار هیجان انگیز دیگر می روم.

اسکافیلد استودیو Sledgehammer را در سال 2009 و تحت نظر اکتیویژن تاسیس کرد. سپس طبق برنامه عرضه سالانه Call of Duty و ساخت آن توسط سه استودیو مختلف، این تیم هم آغاز به کار روی قسمت های مختلف این مجموعه کرد. همانطور که اسکافیلد در توییت خود اشاره نمود، این استودیو مسئول ساخت بازی های Modern Warfare 3 ،Advanced Warfare و World War II بود. در نهایت موفقیت این آثار باعث شد تا اسکافیلد به همراه همکار خود یعنی مایکل کاندری (هم بنیان گذار این استودیو) به تیم مدیریتی اکتیویژن منتقل شوند و بر تمامی بازی های این شرکت نظارت نمایند.

اسکافیلد در EA Visceral به عنوان خالق و تهیه نماینده ارشد Dead Space فعالیت می کرد. همچنین در کارنامه کاری او کارگردانی آثاری مثل Blood Omen 2: Legacy of Kain و Akuji the Heartless به چشم می خورد. دو اثر Call of Duty: Black Ops و Legacy of Kain: Soul Reaver هم از دیگر بازی هایی هستند که اسکافیلد در ساخت آن ها مشارکت داشته.

منبع: Gameinformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید